Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Hustle

Name : Hustle

Couple : Vkook

Genre: H End

Writer : mahyam

Channel : @VKYM_World

 

Download

Pass : mahyam

Note : Hope You Like heart

سلام اونى جونم این رمز میخواد رمزشو میدى ؟

:)

خشته نباسی بابایی :(

مرسی عزیزم :)

بابایی اهندلو دوس تلدی ؟؟

نه عزیزم
نمیتونم زیاد بمونم اینجا

مرسى اونى بپاکش

اوکی :)

اونی به مقداری رمز فن فکیشن نیاز مندیم^^

XDXD

واااای

 

ممنون اونی^^^

خاهش عزیزم :)

اگه می شه رمز این رو هم بده

^*^

دیدم اونی^^

ممنون^^

عزیزم من کار دارم باید برم..

میشه زودتر جوابمو بدی..؟

جوابتو دادم عزیزم
رمزم توش بود

مرسیییییی..

راستی City of dead خیلی فیک قشنگی بود..

مرسی بابت گذاشتن فیک..!

خاهش میکنم عزیزم
نظرلطفته :)

سلام میشه لطفن رمز رو بدین؟

:)

بپاک عزیزم

ممنون :)
Monday 23 Tir 99 , 23:14 ☘AʀMɪTA☘

رمز اینم لدفن..

:)

میشه ژانروشو بگین

 

 

یا اونایی که خوندن میشه بگن چجوری بود و زانرش چی بود؟

نخوندم عزیزم

هرکی خونده بگه

میشه رمز اینو هم بدید؟ممنون میشم

:)

میشه رمز اینو هم بدید؟ممنون میشم

:))

ببخشید رمزو میدید؟ممنون میشم 

گذاشتم عزیزم :)

دیدم مرسی

خاهش :)

سلام من تازه شروع به خوندن کردم میشه رمز بدید ممنون میشم

سلام :)

مرسی میتونی پاکش کنی راستی من طرفدار پروپاقرص سایتتم  , واقعا خسته نباشی فیک هایی که هیج جا پیدا نکردمو تونستم اینجا بخونم 

 

 

 

 

 

خواهش میکنم
نظرلطفته ممنون ^^

میشه رمزشو بدید

 

دیدی بگو بپاکم ^^
mahyam

اونیییی این نوار سیاهه بالا وب چ میگه؟؟؟؟

کسایی ک خوندن میشه بگن سد انده یا نه

جوابی ندادن برا ژانر..خوندی خودت بگو بنویسمش..

عشقم رفته....همین...

هپی اند هست

ممنون عزیزم.. 

اوه...

واقعا متاسفم😦

ممنون.. 

خواهش می کنم😊

عزیزی 😊

سلام 

میشه رمز فیک رو بم بگید ؟💖💖

سلام
زیر لینک دانلودش نوشته شده گلم 😊

سلام عزیزم میشه رمز این و بدی لطفا؟:)

سلام
زیر لینک دانلودش نوشته شده گلم

مرسییییییییییی که اینارو میزاری(اونی یا دونسنگ ) 

خواهش میکنم عزیزم
اونی میشم بنظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم