Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Crazy Couple

S.2(Pt.7&8)

Name : Crazy Couple (S.1)

Couple : Vkook - Yoonmin

Sub Couple : Boy×Girl

Genre : Smut - Mysterious - Emotional - University

Writer : @IDOLQ

 

Download

Pass : VkookCrazyBitch

======================================================

 

Name : Crazy Couple (S.2)

Couple : Vkook - Yoonmin - Namjin

Genre : Smut - Mysterious - Emotional - University - Drama

Writer : @IDOLQ

 

Part 1&2 :

Download

Part 3 :

Download

Part 4 :

Download

Part 5 :

Download

Part 6 :

Download

Part 7 :

Download

Part 8 :

Download

 

 

Note : Hope You Like smiley

خسته نباشششی

ممنوووووووون
برا ییژان رو گذاشتم تو صف
میشه پس فردا :)

میسی اونی شی ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

خخخ

خوهش دونگ سنگ شی ^^

نوشتنت درچه حاله؟
فیک رو نمیگما اون یکی :)

فعلن ک دارم میرینم بش :////

عه!!
براچی ؟
چیشده مگه؟

اصن تو هپروتم :/ میدونم اخر نمیشه تمومش کنم :/ تا مردادم جاست وخت هس :/ گور باباش :/

ریدن ب دهن دبیره :/ .

ای بابا
دخمل من بهت اعتماد دارم
میدونم میتونی
فقط فکرتو آزاد کن ادامه اش بده
فایتینگ دونگسنگم ^^

 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖

💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖

 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙 💜 💙 🤍  💙

واییییییییییییییییییی
هارتمممممممممممممممممممممممممم
مرسییییییییییییییییییییییییییییی

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

خخخ

عزیزمی ^^

میشه رمز رو بدین

:)

سلام رمز رو میدی

:)

ممنون دیدم بپاک :)

خواهش :)

وای خدا این دیگه چی بود خیلی فیکه خوبی بود واقنی خیلی لذت بردم خیلی خیلی خوبه بخصوص قسمتای که تهیونگ با خوانوادش بحث می کرد یا وقتکی که کوکی به خاطر میگرینه تهیونگ نگران می شد

درکل خیلی عالی💯

 

 

خواهش میکنم نظرلطفته عزیزم :))

سلام عزیزم

رمزو میدی لدفا؟

=}

سلام عزیزم:)


دیدم

=}

:)

میگم این فیک خییییلیییی قشنگه فصل دومش رو میشه بذارید راستی میشه فیک my prince رو بذارید داخل واتپده

فصل دومش در حال آپه ولی زمانش مشخص نیست
منتظرم یکمی بیشتر آپ بشه منم بذارم پارت هاشو

و فیکشن my prince رو گشتم دنبالش تو واتپد پیدا نکردم
کاپلش و ژانر و نویسنده اشو میدونی بگو شاید پیداکردم :)

اونی اسم نویسندش katayoon _malik بود توی نت بزنی فن فیک my prince میاردش داستانشم در مورد ویه که پسر مدیر عامل شرکت کیمه که با جون جونگ کوک پسر خجالتی و مهربون نامزد میکنه

چشم ممنون عزیزم :)

سلام اونی جونم رمز این چیه چرا رمز رو نزاشنی نمیتونم بدم توش🥺🥺🥺🥺😭😭😫😫

سلام عزیزم
برای رمز باید کامنت بدی

فصل دومشو کی میزارید ؟😢😢😢

فول پارت نیست
پارتیه
منتظرم کامل بشه بذارم
شایدم پارتی گذاشتمش نمیدونم

آخجون فصل دوم اومد ولی حیف من تا پارته سومشو خوندم میگم روزای آپ مشخصی نداره ؟

نه نداره
منتظر بودم فول پارت بشه بعد بذارم
که دیدم مشخص نیست برا همین شروکردم اپ کنم

هورااا فصل دوم  مرسیییی

فقط میشه فیک manifest need رو هم بزارید ؟😢

 

خواهش میکنم ^^
گذاشتیم بگرد پیداش میکنی :)

سلام شما از همین کانال vkookland این فیک رو برمیدارین دیگه؟

اگه اره من رفتم دیدم تا قسمتای 20 و خورده ای اومده ولی چون خودم خیلی دسترسی به تلگرام ندارم نتونستم همشو دانلود کنم

ولی چرا آپ نمیکنین یا چند روز چند روز آپ میکنین. نمیتونین هر روز یک قسمت رو بزارین؟

همینجوری سوال برام پیش اومد 

عصبانی نیستم و انتظاری ندارم از شما شاید سرتون شلوغه درکتون میکنم فقط میخواستم بدونم💜

 

 

آره عزیزم تا اون پارت رو داریم
ولی برای اینکه اذیت نشید آروم آروم میذاریم که زیاد منتظر بعدیش نباشید
خودمم منتظر بودم فول پارت بشه بعد بذارم که درخواست هازیادبود مجبور شدم پارتی 
بذارم
ولی چشم چندروز چندروز آپ میکنم 😊

وایییییی مرسییییی💖 💖 💜

راستی چی میتونم صدات کنم؟

خواهش میکنم 🙂
لیندا 🙂

مرسییییی خیلی خوبه

زودتر اپ کنید 

خواهش
چشم☺️

سلام رمز رو لطف میکنی

سلام🙃

سلام ممنون عزیزم دیدم پاکش کن

سلام خواهش میکنم عزیزم😊
Friday 7 Shahrivar 99 , 17:15 𝑱𝒖𝒏𝒈𝑲𝒐𝒐𝒌

سلام میشه رمز رو بدید

سلام 😊

سلام ببخشید چرا دیگه آپ نمیکنید؟

سلام عزیزم
ببخشید اینترنتمون مشکل داره
حتما آپ میشه امروز فردا ایشالا 🤗

اشکالی نداره فقط میخواستم بدونم

ایشالا وصل میشه^^

ممنون ^^

چرا دیگه فعالیت نمیکنین من دلم تنگ شده 🥺

حالم خوش نیست ببخشید..
ولی سعیمو میکنم امروز بذارم..

اونییییییی

کجاییییی؟؟؟

دلمون برات تنگ شدهT_T

خیلی وقته چیزی نزاشتی

فیک هایی که تو وبلاگ میزاشتی خیلی قشنگ بود

یکم حالم خوش نیست..میذارم عزیزم
ببخشید بابت فعالیت کمم ..

نه اونی عیبی نداره

فقط دلم تنگ شده بود 

واینکه می خواستم ببینم حال اونی چه جوره؟؟؟؟

اونی ات داغونه..
عشقش رفته تو آسمونا.. اونی اتو تنها گذاشته.. 

اونی خوشگلم غصه نخور

اگه واسه وبلاگ کمک خواستی درخدتم

اگه شد چهارشنبه که مدرسه ندارم برات فیک می فرستم که سرت زیاد شلوغ نباشه💜

ممنون عزیزم واقعا ممنون..
الان واقعا حوصله گشتن برا فیک رو نداشتم.. بفرستی که ممنونت میشم.. 
ممنون بابت کمک و همدردیت..

خواهش اونی 

کاری نمی کنم

فقط تا آخر هفته اگه میشه بهم زمان بده چون مدرسه دارم🤧

کنچانا کنچانا..
ممنون بابتش.. اول درست مهم تره 😊
Wednesday 19 Shahrivar 99 , 12:25 aryana ( 아리얀아)

اونی جونمممم سلااامممم

امیدوارم یادت باشه منو ...

هممم بازی جنون رو گذاشتی اونی ؟ اونی که نویسندش امی وسترن عه؟

بدمت؟

یسری وانشات ییژان دارم واستا اپشون کنم *اشک

نه باوا چیزی نذاشتم خیلی وقته..
چرا یادم نباشه دختر عه.. 
چه عجب اومدی توهم.. 

اونی جونیم اون کامنتم که وانشات بود توش اومد برات ؟

:(

اره اومد عزیزم..تایید نکردم که بقیه برش ندارن تا منتشرش کنم

میسی اونی شی ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

خواهش میکنم

سلام ببخشید یه سوال داشتم من چجوری میتونم برای نویسنده این فیک نظراتمو بگم؟

Writer مقابلش آیدی نویسنده اشو نوشتم
تو تلگرام بزن بیاره آگ خودش بود نظراتتون بگو
Sunday 13 Mehr 99 , 08:22 taekook forever

سلام ببخشید دیگه فیک crazy couple ذو اپ نمیکنید؟

سلام
قسمت هاش فعلا منتشر نمیشه..هرموقه شد میذارم

رمز و میدید؟ 

نوشتم زیر لینک دانلودش عزیزم ☺️

سلام میشه رمز رو بگین؟ 🙃💛

رمز رو زیر لینک دانلودش نوشته بودم گلم
بیا بازم. مینویسم برات
VkookCrazyBitch

سلاممم میشه رمزو بدیییی

زیر لینک دانلودش عزیزم
بیا بازم میدم بهت
VkookCrazyBitch

عالی بودددددددددددد

خیلی عالیه این فیکشن

هاییییییی تعریفه این فیکشنو خیلی شنیدم ولی تا بازش کردم دیدم رمز داره 

میشه رمزو بدییییی لطفااااااا؟؟؟؟؟؟

رمز داخل پست هست

میشه رمزش رو بدین؟ 

رمزش زیر لینک دانلود هست

رمزش چیه؟ 👀

رمزش چیه  عزیزم؟👀 

زیر لینک دانلود نوشته شده

عا..سلام من اولین بارمه کامنت میدم..حیح

میشه رمزو بگین؟:))

سلام..زیر لینک دانلود نوشته شده عزیزم

سلام میشه رمز رو بدی

سلام
زیر لینک دانلودش هست

سلام... من دوباره دارم میام توی این فیک بعد هرچی رمز رو میزنم وی که اشتباه است... میشه لطف کنید بگین مشکل چیه؟؟ 

رمز رو به هرصورتی که هست وارد کنید
به حروف کوچک و بزرگ دقت کنید و فاصله ی بین حروف

یه سوال برای من تا لینک قسمت8میادد یعنی چی؟ 

منی که سال بعد اپ اصلی دارم میخونم چه گوهی. بخورم؟ 

خب تا ۸ اومده فعلا
اگه بقیه اش ادمده باشه قرار میگیره حتما

عالیی

عالی تر از عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم