Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


The Shape Shifters

Name : The Shape Shifters

Couple : Vkook - Yoonmin - Namjin

Genre : Romance - Smut - Supernatural

Writer : Anahita_army

Channel : Vkookland

 

Download

 

Note : We Haven't The Teasers .. But Hope You Like It..heart

به...به

فیک جدید اونم ویکوک

🎉🎊🎉🎊🎉🎊

یعس یعس D:

سد اند نیست؟ اینقدر فیک سد اند خوندم حالم بد شده دیروز زار میزدن سر فیکه واقعا هپی اند میخوام یه فیک بدون استرس و بدبختی چیزی سراغ داری؟ 

نه
ولی اگه یادم باشه کلی اتفاق داره توش.. پرازاسترسه.. 
خیلی هست ولی الان حضور ذهن ندارم
Monday 8 Dey 99 , 18:06 Pash...mak. Pasnoodly

ایحححح...مح اینو خیلی میدوسم")

ولی چون خیلیی طولانی بود...اممم تنبلیم شد..نصفع ولش کردم:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

خسته نباشی 0-0

سلام، ببخشید آیا شما اطلاعی دارید که چطوری میتونم به نویسنده پیام بدم؟ 

ایدیش هست داخل پست آیدیش رو داخل تلگرام سرچ کنین بعد میتونین بهش پیام بدین ^^

سلاااام خوبین؟

میگم ببخشید شما فیک دزیره، پی دی افشو ندارین؟

اگه دارین میتونین بهم بدینش؟ مثل چی دنبالشم و گیرم نمیاد😭🤧

توی چنل تلگرام تهکوک و همینطور توی واتپد هستش درحال حاضر من پی دی افشو ندارم

سلام

اگه بخواین من پی دی اف دزیره رو دارم

سلام
بذار تو uupload.ir
برام لینک دانلودشو بفرست
ممنون

خاب حالا همه عر زدن منم عر بزنم حالا همه باهم عععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررر چه فیکی بود خداییی اصن وای من اصن وای من وای من نمیشد ول کرد این لامصب رو باید پشت هم میخوندم تا صحنه اروم میشد میگفتم ول کنم باشه برای فردا دو خط بعدش یه اتفاق میوفتاد گادددددد حتی سر اون صحنه های عاشقانش هم استرس داشتم که الان یکی میاد یا الان یه چی میشه تیتتیابتبتباابتبتاباباب ولی خیلی خوب بود(。>‿‿<。 ) خودایی لاب به نویسنده (♥_♥)

نویسنده جون فایتینگ ≧﹏≦

لامصب معتاد میکنن مارو 0-0

نویسنده فیک واتپد نداره؟

اگه داشت میذاشتم عزیزم
Saturday 6 Farvardin 01 , 12:49 یه ویکوک شیپر بدبخت .

عررررررررررر من این رو قبلا خوندم بعد دنبالش میگشتم عررررررر بلاخره پیداش کردم عرررررررررررررررررررررر

میخوام جیغ بزنم مممم

جیغغغغغغغععغغغغغغغغغغغ

جییییغ بززززن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم