Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


S**y secret

Name : Sexy Secret 

Couples : Vkook-Namjin-Kookmin 

Genre : Smut - Drama - Historical - Romance

Writer : ATEFEH

Channel : @vkookland 

 

download

Pass : princetaekook9597

 

تهش ویکوک اصلیه یا کوکمین؟ 🤔

ویکوک

عرر مرسی^-^❤

خواهش 🙃

این فیکه از اولین باری ک اینجارو فالو کردم بودش

 چقد طولانیه 

آره بودش.. بازم خاستنش دوباره منتشرش کردم پیداش کنن 🙄
خیلی طولانیه ولی محشره 👌😁

چرا نمیشه دانلود کردددد اخههههههه 😥😫😫 لطفا دوباره اپ کنید خیلی دوست دارم این فیک بخونم 

الان درست شد؟

سلام 

این سایت خیلیییی عالیه ممنون 

فیک ویکوک خوب میشه ب من معرفی کنید؟

و همین طور کلی اجوشی رو دارید ؟

اگه دارید لینکس رو می‌زاری چون من نمی دونم چطور میتونم تو سایت سرچ کنم :\

سلام
اخر وبلاگ قسمت موضوعات نوشته شده VKOOK
اونو بزن کلی فیکشن برات میاره
نه نداریم اونو شرمنده 0-0

چرا دانلود نمیشه؟؟🥲😢💔

لینک سالمه

های هانی 

 میشه رمزشو بدی هر چقدر میزنم میگه اشتبه T-T

هلووو

 میشه رمزولطف کنی برای من خطا میده این رمزو زدنی

سلام عزیزم
دستی خودت وارد کن به حروف بزرگ و کوچیک هم دقت کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم