Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Angels drowning in the love of demons

توقف آپلود !

 

Name :

فرشته هایی غرق در عشق شیاطین

Angels drowning in the love of demons

Couple : Minvoo - Chanbeak

Genre : Romance - Smut - Action - Criminal

 


 

Characters : 

 

 

پارک مینو(mino)

پسر ارشد خانواده ی پارک

یکی از بزرگترین قاچاقچی های مواد مخدر در سئول

 

 

 

پارک چانیول(chanyul)

پسر کوچک خانواده پارک

برادرش توی دنیا همه چیزشه و کنار برادرش کار میکنه(دست راستشه)

 

 

 

 

کیم جینو(jinu)

شخصیت مهربون و خوش قلبی که به خاطر مراقبت از برادر کوچیکترش گرفتار داستان هایی میشه

هر دردی رو تحمل میکنه اما حاضر نیست سر سوزنی از دردا به برادر کوچیکش برسه

 

 

 

 

کیم بکهیون(beakhyun)

تمام دنیاش نقاشیه

بخاطر بی پولی می خواست بره کار کنه برادرش جینو بهش اجازه نمیده

 

 

 

 

کوان جی یونگ(g_dragon)

به اسم جی دراگون شناخته میشه و از اینکه به اسم واقعی صداش کنن متنفره

رییس بزرگترین باند مواد مخدر چینه

 

 

 

 

کوان ای جونگ(edan)

به اسم ایدان شناخته میشه

بدون اینکه برادرش بدونه یه گی بار داره که آدمارو میفروشه


 

Part.1 : 

Download

 

Part 2 :

Download

 

Part 3 :

Download

 

Part 4 :

Download

 

Part 5 :

Download

 


 

پ ن: نظرتونو بگید چون برای نویسنده مهمه عزیزان 🙏

 

سخن نویسنده :

 

این فیک اسماته یعنی صحنه های +18 داره

من در قبال بچه ها مسئولم

پس ازتون خواهش میکنم بچه های زیر15سال این فیک رو نخونن

چه خودتون بخواید و چه نخواید ذهنتون درگیر میشه

چرا؟

چون هنوز به بلوغ فکری نرسیدید و منم مسئولش هستم

چون این فیک رو من نوشتم

پس خواهش میکنم نخونیدش

چون ذهنتون درگیر میشه و توی بدنتون اختلال به وجود میاد

پس حرفامو با یه جمله تموم میکنم

*مدیون ریتا هستید اگه سنتون زیر15عه و این فیک رو میخونید*

"مدیونی گناه بزرگیه"

 

Monday 1 Dey 99 , 17:09 Park Hae ray(عاشق ریتام ✌❣🌸)

ععععررررررررررر بلاخره گذاشتیش ^^ 

=)))) 
Tuesday 23 Dey 99 , 19:46 ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

لیندا یه فیکی بود اصمش لاو می بود

کوکمین بود

امپرگ بود😹😐

رمز داش

گذاشتیش تو وب؟

نوچ 😑
نیدارمش.. شایدم داشتم پاکیده شده با وب قبلیم.. نمد
Tuesday 23 Dey 99 , 20:19 ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

رمزشو نداری؟

نیازمندم😐

ن.. 
Sunday 16 Khordad 00 , 15:19 Asal 💜❤️🌹

اممم ببخشید من تازه تو بیان ثبت نام حردم و زیاد بلد نیستم می خواستم ببینم اگه دنبال وبلاگ هایی باشم که فیک می زارن چه شکلی می تونم پیدا کنم 

عزیزم یکی اینجاست یکی هم وب ددیه سرچ کنی فیک بی تی اس اولین وبلاگ مال ایشونه

فیک Angels drowning in the love of demons چندشنبه ها آپ میشه :/

نویسنده اش انگار دوباره اپلود نمیکنه نمیدونم
پارت 6 چی؟....
نویسنده اش اپ نمیکنه دیه..

چرا دیگخ اپ نمیشههههه 

من همچنان منتظرم😢😢

نویسنده از نوشتنش دست کشیده :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم