Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Tie Me Up-Touch Me Up(s.1,2)

 

Name : Tie Me Up

Couple : Vkook/KookV - Yoonmin

Genre : Romance - Smut - Comedy

Writer : @Melody_99

Channel : @v-kooki

 

Season 1 (Tie Me Up) 

Download

 

Season 2 (Touch Me Up) 

Download

 

Note : Hope you enjoy it guys 😇

این دوتا سیزن داره ^^

بعدیش تاچ می آپه

میدونم
Tuesday 2 Dey 99 , 17:04 Chaklet ...mochi

دقیقا اونی من منتظر فصل دوشم😢😢😢😢😭😭

پارتی سخته دیه.. منتظرم فول بشه حتما میذارم
Tuesday 2 Dey 99 , 17:58 Chaklet ...mochi

بوشه بوشه😍

قوربانت 😇

وااای

من همین دیروز داشتم دنبال فصل دوش میگشتم

پارتیه عزیزم.. فول بشه میذارم.. 

سلام ببخشید میگم این فیک تهیونگ تاپه یا باتم ؟

سلام.. تقریبا هردو

سلام نمیشه پارت هایی که نوشته شده تا الان رو بزارین من نمیتونم صبر کنم😭😭😭

لینک اشتباه بهم داده شده.. بذار تصحیحش کنن بدم.. 

وایییییی عررررر

 

من دوشو میخواستم

واییییی تنکسسس

من یکشو دیگه تمومم

🤩🤩🤩🤩

خواهش میکنم گلم.. لذت ببر 😅

این فیکه خیلی خوبه❤

دقیقا 👌

Thanks very much 🥰🥰🥰🥰🥰

Your welcome =) 

وای این فوق العاده ترین فیکیه که تا حالا خوندم

 

موافقم 🥺

چرا واسه من ورود به سایت ممنوعه؟

نمیدونم 

فصل دوم ش کی میاد من دارم جون میدم😭😭

اومده داخل پست هست و تموم شده

فصل دوم ش کی میاد من دارم جون میدم😭😭

فصل دومش اومده دیگهه پست و نگا کن

فصل دوش رو تا چندوقت دیگه میذارید؟

گذاشته شده

الان اینایی ک گذاشتی پارته یا فول؟؟؟ 

فول

الان اینایی ک گذاشتی پارته یا فول؟؟؟ 

فووووول

فصل دومش کی تموم‌میشه بذارییی؟؟

فصل دومش همونجاست که :/

چجور میتونم فصل دوشو بخونم؟ 

همونطور که فصل یک یعنی Tie Me Up رو خوندی
همونطور هم فصل دو یعنی Touch Me Up رو بخون 0-0

چرا دان نمیشه

لینک ها سالمه عزیزم
فقط احتمالا بره به صفحه تبلیغ که برمگیردی به صفحه دانلود همین

سلام ببخشید میخواستم بپرسم پسوردش کجاست ممنون میشم جواب بدید🥰❤

سلام
بدون رمزه

میشه پسوردش رو همینجا بزارید لطفا اخه من پیاداش نمیکنم 🤕🤒🤧

نداره

واقعا عالی بود به نظرم اما نمیدونم چرا ولی برای من هر سالی که از خاطرات میگذره تو داستان ها و در واقعیت درد داره خیلی

موافقم باهات عزیزم..

چطور دان کنم؟

Download رو بزن دانلود میشه

از کجا بخونمش؟

از لینک دانلودش دانلود کن بخون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم