Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


He Is Voice And I'm Eyes

 

Name : He Is Voice And I'm Eyes

Couple : Vkook

Genre : Smut - Dram - Psychology - Romance - Engst

Writer : Sara

ID : @Sara199911

Channel : @v_kooki

 

Download

 

Note : Just Enjoy It cheeky

عه این فیکه!

بچه ها بهم پیشنهاد داده بودنش اما نزاشتم تا وقت کنم بخونم ژانرشو بهفمم:|

تو هم که نخوندی :|

اه:|

اوم راستی من یه چندتا فیک دارم اما ژانرشو نمیدونم بدم بخونی میتونی ژانرشو بگی؟ تو سایت خودتم بزاری؟

راستی چرا نمیری واتپد؟ اونجا فیک های زیادی هست

وقت باید گیربیارم که ندارم :/
تو بده ببینم از کمش میتونم بخونم ژانرشو گیربیارم
واتپد دارم ولی حوصله ندارم برم :|

بدترین درد دنیا گشادیه:|

باش میدم

دقیقا
لامصب زندگی نذاشته برامون :/
اوکی

خیلی فیکه عالی بود واقعا خیلی خوب بود

خواهش میکنم عزیزم^^

ببخشید اینکه نوشتین ژانر S End یعنی اخرش ناراحت کننده یا غمگینه?

آره عزیزم
sad end ینی

سد اندینگ نیستا 😐

صفحه اخرش نگا کردم 

ممنون اطلاع دادی عزیزم ^^

سلام اونی..

من هر کاری میکنم دانلود نمیشه):

سلام گلم
چک کردم لینک درسته 
صفحات تبلیغ بجز ریزی ارو بازگشت بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم