Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Bad Boy's Baby

 

Name : Bad Boy's Baby

Couple : Vkook - Namjin - ...

Genre : Fluff - School - Bad Boy AU

Translator : @ellaheM

Channel : @shot_sMt

 

Full Part :

Download

Pass: brokentaetae

Note : Comment For Support Us..wink

خشته نباسی باباییم ^^

میسی دخملم :)

خوب من اینو قبلا خونده بودم قشنگه

 

خاهش :)
درخواستی بود عزیزم :)

بابایی اوب سودی ؟؟

اره عزیزم :)

ته اوب بابایی :)

عزیزمی :)
Friday 2 Khordad 99 , 15:06 尺ム乙ノ乇 💖🎶

ممنون اونییییییییییییییییییییییییی

فناتم :)

اونی میشه لمژو بتیییییییی لطفاااااا؟؟؟

:)

ملشیییی:) دیدم

خاهش عزیزم :)

سلام خیلی شیرینه فیکش

میشه پسورد پارت 33 و 34 رو بگین پلییییییییییییز

اهم موافقممممم

دیدم دیدم دیدم :)

آخجون آخجون آخجووون

:)))

چه رمزش دلخون کنه :(

اهم :(

میشه رمزو بدی عزیزم؟؟

:)

دیدم تنکیووووو

 

خواهش میکنم عزیزم :)

میشه رمز رو بدی پیلیز

:)

ویکوکه یا کوکوی ؟

اخه عکسش کوکویه

کوکوی ^^

مرسی

خواهش :)

میشه رمزو بدی؟

❤️ 

دیدم ممنون ^^♥

خواهش میکنم☺️

سلام میشه رمزو بدین

سلام
دیدی بگو بپاکم
brokentaetae

میشه رمزو بدی؟؟؟🤗

بفرما گلم
brokentaetae
Friday 8 Bahman 00 , 21:07 اس هل بچه نغمه =/

سلام چطوری آجی ؟

+فایل این فیک برام باز نمیشه چرایا ؟:|

سلام گلم خوبم
باز میشه بدون مشکله چک کردم عزیزم

سلام

میشه این فیک رو که رمز داره رو توی یه فایل همه پارتاشو بنویسین و برای فایلش یه رمز بزارین؟ ( منظورم از فایل پی دی افه )

من اینجوری نمیتونم بخونم 

سلام عزیزم
خب همونطوریه که تو گفتی دیگه
یه فایل کامل هست تو پی دی اف که نویسنده خودش کاملش کرده و براش رمز گذاشته
رمزش رو هم نوشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم