Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Red Car - Oneshot

 

Name : Red Car

Couple : Vkook

Genre : Cute - Childs

Writer : ghazall

Writer ID : @kookvmin

Channel : @v_kooki

 

Download

 

Note : So Cute..Like Babys..cheeky

به به ~

می بینم بیداری اونی ^~^

خوبه فیکه ؟

تاریخی تو بساط نداری!؟

اره دیگه :)
کیوت و بچگونهه اس :)
وانشاته

یه امپراتو ته گذاشته بودم چهار قسمت بود
فعلا همین
با یه شاهزاده افسونگر که شاید بذارم
اکثرا خوندنشون واسه همین

اوه بلی 

مرسی از زحمتات قشنگم ^^

خوهش :)
خاستی بوگو شاهزاده ارو بگذارم اگه نخوندی :)

شاهزاده افسونگر ؟

فکر کنم شونصد بار خوندمش لامصب چه چیزیه هااااا خخ

^~^

اووووف شت فقط
محشره عوضی

اصلا توف به چین :/

هر وقت بحث چیزای تاریخی میشه بیس بار چینو لعنت میکنم :/

یکم قاط دارم خو ...

خخخخخخخخخخ

ککککک اره واقعا
تف :/

اون کاورتم بزار تو برچسب ^^

چند روزه گوش نکردم :/همون که گفتی ویکوکشون بچگی کاور کردن ^~^

ببینم میابمش
ویس هام گم شدن خودمم میخام یکیشو
ولی نمیابم :/

میدونی چرا؟خخخخ

چون اگه دولت سگ و عوضی چین اینقدر اشغال نبود اون فیلم ناناز و انیمه خوشگلشو بدون سانسور میساختن :/

نویسنده طفلکشم نمیرفت ناکجا اباد به خاطر یه رمان تا چاپش کنه :/

اه ریدن به چین تووووووف

هیچی کره ی خودمون نمیشه ^^

دقیقا واقعا
خیلی مضخرفن :/

هیچی کره نمیشه ^^

ایگووووو پیدا میشن ^*^

امیدوارم :)

چیز ... گفتی می بینی دیگه اره ؟

واسه تابستون حتما ببین یا هر وقت سرت خلوت شد فیلمشو حتما ببینیااااا

فیلمش the untamed

انیمش mo dao zushi

 

اول فیلمشو ببین باحال تره ^~^

اره گفتم عزیزم :)
باید فرصت بیابم ببینم :)

یس یس ^^

بای بای ^~^

اوکی بابای :)

یسسسس

اآیگو.دم نویسندش گرم

خیللللللللللللی کیوت بود=-O

اره اره خیلیییی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم