Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Festa

فستای همگی مبارک باشه ^^

7 ساله که از دبیو 7 تا نوجون که الان دنیای موسیقی رو تغییر دادن میگذره

ما تویه این سالها خیلی چیزا عوض کردیم 

خیلی چیز ها یاد گرفتیم ازشون

این هفتا نوجون که الان زندگی خیلیا شدن هرکودوم الگویی بودن برامون برا روبه رویی با مشکلاتمون ... 

با بدی و خوبی های جهان

هرکودومشون برامون معلمای دلسوزی بودن که یاد دادن که چجوری زندگی کنیم

کیم نامجون :

یاد داد مهم نیس که همه ازت خوششون بیاد مهم اینه که تو تلاشتو بکنی و خودت از خودت راضی باشی و خودتو دوست داشته باشی

کیم سوک جین :

یاد داد بهمون که اعتماد به نفس داشتن به خودمون باعث میشه تا بقیه هم بهمون اعتماد کنن باعث میشه که باورمون کنن

مین یونگی :

یاد داد که با تمام مشکلاتی که تو زندگیت داری بجنگ تا به خواسته ات برسی

مهم نیس بقیه چی میگن مهم اینع که تو آرزویی داری که باید به حقیقت بپیونده 

جئون هوسوک :

یاد داد که حتی تویه سخت ترین شرایط امیدمونو از دست ندیم 

وسط بدترین مشکلات همیشه لبخند بزنید ‌..

تا به همه و از همه مهمتر به خودتون ثابت شه که تویه بدترین شرایط هم میشه خوب بود ^^

پارک جیمین : 

یاد داد برای خواسته هامون تلاش کنیم 

هرچقدر هم که دور و غیر ممکن باشن

مهم نیس ... تو بهش میرسی

کیم تهیونگ : 

یاد داد بهمون که جلویه تمام مشکلات وایستیم 

جوری باشیم که حتی جلوی بیشترین مشکلات و سختی ها خم به ابرو نیاریم و به سمت هدفمون پیش بریم

جئون جونگ کوک :

اون به ما نشون داد که به معنای واقعی هیچکاری غیر ممکن نیست

فقط نیازه تا براش تلاش کنیم 

نشون داد که کلمه ای به نام نمیشه و نمیتونم وجود نداره ^^

 

این هفت فرشته به ما نشون دادن که تویه دنیا هنوز شادی هست

هنوز آرامش وجود داره ..

 

ارمیا همگی فستاتون مبارک ^^

امیدوارم تا همیشه به صدای قلبتون گوش کنین و پیروش باشین ^^

امیدوارم به حرفای بی تی اس اهمیت بدین و بهش عمل کنین ^^

 

مبارکههههههههههههههههههههههه✨✨✨🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆😚😚😚✨✨❤❤💕💕💕💕💕💕💕💞💞💞💜💜💙💙💜💜💙💙💜💜💙💙✨✨❤❤💕💕💙💙💞💞🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇

مبارکههههههههه :))

سلام اونى جونم فیک کاپلى جدید نمیذارى ؟ لطفاً ویکوک کوکوی ویمین یا کوکمین بذار

باشع عزیزم
بذار سرم خلوت شه میذارم برات حتما

واقعا باید به خود ببالیم که اینان این ستاره گان درخشان که دنیا را💗لبریز از عشق ومحبت دوستی کردن بر تخت سلطنت نشاند خخخ می دونم ربطی نداشت درکل منضورم اینه که اونا واقعایه ستارن واستحقاق بهترین هارو دارن 

واینم بگم که هیترها شما هرچقدر هم سعی کنید اونا رو بد جلوه بدید ما بیشتر عاشقشون میشیم می دونی چرا چون ما به اونا إیمان داریم وبه یقین می تونم بگم که تلاشتون کاملا بی فایدست ووقته بی ارزشتون رو الکی هدر ندید

وگرنه باهمین 🔪چاقو دلو رودتون رو 

می ندازم جلو سگا

چقد حرف زدم من به هرحال إینو واسه هیترا نوشتم

با همه حرفات موافقم :)

هیترا رو بیخیال باو بذار پارس کنن برا خودشون :)

سلام خسته نباشید. میشه لطفا فیکشن hidden dream  رو برای آپلود قرار بدید؟ ممنون از وب خوب تون

چشم عزیزم :)

Ok

راس میگی ارزششون روندارن

اهم :)

اونى من پیشنهاد خوبى براى برات دارم

بگو گلم؟

سلام اونى میشه بیزحمت فیکاى my sweet disasters و why not و twilight و crazy couple رو بذارىد چون من نمیتونم برم تو واتپد فقط حتما ماى سوییت دیسستر و کریزى کاپل رو بذارید بازم ببخشید 

باشه عزیزم
باید خودمم وقت کنم برم و پیداشون کنم :))

اونى چهار تا فیک هستن که تو  سایت فضاییها هیام و اونا دىگه آپ نمیشن گفتم اگه میتونى یا خودت یا یکى از نویسنده هاى سایت یا ادامشون بده با از ردشون أیده بگیرىد و میتونیم وفتى ددى برگشت باهاش حرف بزنیم dark moon . wolf's . I love you. against ابنا خیلى پر طرفدار بدون و طرعدارا خیلى ناراحت شدن رو پیشنهادم فک کن

اره میدونم
نویسنده هاش خودشون گفتن اچ نکنه تو سایت فکنم
خودتم بنویسی خوبه ها
میذارمش همینجا با اسم خودت

نظرت نگفتى اونى نظرت چیه 

درمورد چی؟

راستش من خودم خیلى دوست دارم ولى من نه کامپیوتر دارم نه لب تاب فقط همین تبلتو دارم وگرنه من خودم ادامش میدادم ولى گفتم به شما بگم چون به نظرم خیلى عالی میشه

منم دارم ولی وقت ندارم بنویسم
فیک دخترپسریه خودم هنو رو دستم مونده 0-0

راستی اونی فیکای cider و shameless هم عالین

تلگرام من خودم ندارم بیابم
اگه داریشون اپلود کن لینک بده بوذارم :)

اونی من متاسفانه تل ندارم اگه داشتم حتما پیدا میکردم برات

فایلشونم نداری تو گوشیت؟
پی دی افشو؟

cider نمیشه بزاری چون نویسندش راضی نیست یادمه ددی میزاشت ولی نویسنده بهش گفته بود برداره به خاطر بعضی از افراد که اینارو تو روبیکا وشروس منتشر کردن و اتفاقایی که افتاده برای همین نمیتونن بزارن shameless فصل 1 کامل و میتونم بدم اما فصل دو تا چند پارت اپ کرده ولی هنوز چیزی دیگ ننوشته:(

چه عجب اومدی تو دختر دلم تنگولیده بود خو :/
عب نداره فصل یکشو بده میذارم
فصل دورو مینویسم هنو نمینویسه :)

واقعا من بعضی هارو درک نمیکنم چر تو روبیکا و سروش که زیر نظر سپاه اینارو منتظر میکنید:(

دقیقا موافقم باهات
میدونن و اینکارو میکنن :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم