Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Don't Tell Me Strange

Name : Don't Tell Me Strange

Couple : Vkook

Genre : Romance - Engst - S End

Writer : Sara

ID : @Sara199911

Channel : @v_kooki

 

Download

 

اونی این عاشقانه/آمنیز/انگست/و اینک من اینو وندم سد اند هم هست:(

دمت گرم عزیزم مرسیییی
چه عجب اومدی 0-0
نبودی چنوقته هااااا

آمنیز چیه؟؟ :/

خودمم نمیدونم(هههه) خوده نویسنده تو ژانر هاش نوشته بود:)

انگلیسی اشو بنویس برام بذارم :)

من إینو خوندم خیلی فیک خوبیه

خوبه پس :)

خاب خاب یکی خلاصه بدعععععع 😃

من خودم نخوندمش
بخون به منم بگو خلاصه اشو 😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم