Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


The king likes men

Name: The king likes men 

Couple: Vkook-Namjin-sope

Genre: Angst-romance

Translate by: RuDe_EFN

Channel:@worldwide_jin 

 

 

Download

Pass : thekinglikesjin 

Note : Hope you enjoy ❤️

رمزش رو میشه بگین?

:))

دیدم تنکس

اوکایی هانی :))

ای اونی خطش چرا اینجوری 

واس خوندن کیف نمی ده 

خخخ کاریش نمیشه کرد دیه 
ولی بخون شاید خوشت اومد :))

بخشید میشه رمزو بدین؟

:)

Ok اونی

خواهش :)

سلام میشخ رمز رو بدین

سلام :)
های رمز میخ =)
های :)

دیدم تنکص=)
خاهش :)

کاپل اصلی کدوم هس؟؟

آخه توی فیک اولیش رو نامجین نوشته بود.

نامجین :))

مرسی دیدم:)

خواهش :)

ببخشید کاپل وی توی فیک ویمین نیست؟؟؟؟؟

آخه همین جوری فیک رو که زدم جلو به نظر ویمین میو مدT_T.

نه عزیزم ویمین نیس :((
Monday 13 Mordad 99 , 22:59 کیمیا کیانی

اونی رمزز؟

توکه وب داری گلم
خصوصی بده بدم رمزو
Tuesday 14 Mordad 99 , 06:24 کیمیا کیانی

توی تلگرام چنل ندارین؟

نه نداریم :)
Tuesday 14 Mordad 99 , 07:01 کیمیا کیانی

دادم

حله :)
Wednesday 15 Mordad 99 , 10:40 کیمیا کیانی

هوفففف ندادی که

گل من
نظرات خصوصی که دادی ارو چک کن
روبار نظردادی تو جواب هردوشون رمز هست
برو قسمت ارتباط بعدش نظرات ارسالی ارو بزن
نظر خصوصی ایتو پیدا کن میبینی که ج دادم
Wednesday 15 Mordad 99 , 21:12 کیمیا کیانی

فقط میشه بگی نظرات ارسالی کجاس؟😅

من اصلا بلد نیستم با این کار کنم

گفتم :)
Wednesday 15 Mordad 99 , 21:17 کیمیا کیانی

آها خودم فهمیدم

خوبه
Wednesday 15 Mordad 99 , 21:41 کیمیا کیانی

اونی دیدم ممنون

خواهش :)

سلام میشه رمزش رو بدید لطفا ؟ 

سلام
دیدی بگو بپاکمش ^^
thekinglikesjin

خیلی ممنون ! دیدمش :-) 

خواهش میکنم :)
ممنون

رمز میدی؟:)

بیا گلم
thekinglikesjin
Thursday 4 Dey 99 , 13:08 نرگس بهتری

سلام رمز لطفا

سلام بفرما
thekinglikesjin

سلام آخرش سد انده با نه آخه من تقریبا تا نهصد خوندم جین مرده یا نه کاملااااااااا دلم میخواد بدونم که ادامه بدم تا الان زیادی اشک ریختم ولی واقعااااااا قشنگ بود خیلی دوسش دارم 

سلام
تا اونجایی که یادم میاد خوب تموم میشه البته با غمگینی 

سلاممممممم

خسته نباشید واقعا عالی بود

فقط افتر استوریش کی میاد؟

 

سلام
ممنون
معلوم نیست اصلا داره یا نه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم