Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Similar

Name : Similar

Couple : KookMin

Genre : Scary - Romance - Angst

Writer : DARK ANGEL

Channel : JIKOOKER_FIC

 

Download

Note : Enjoy wink

اونی جونم اگه واتپد داری بم بگو ماله تو کار می کنه یا نه اخه ماله من کار نمی کنه

از دیروز😭😭

من بدون فیک نمی تونم زنده بمونم لطفا بگو ببینم مشکل از کجاست🤧

من واتپد دارم و کارمیکنه برام
البته من از نت میرم نه با برنامه اش

منم بانت می رم ولی نمی دونم چرا باز نمیشه خوب ممنون انگار شما هم نمی دونید چجوری درستش کنم ممنون از کمکتون

یدور تاریخچه هاتو بپاک
از اول برو ببین درست میشه
فیلتر شکنتم خاموش روشن کن دوباره

باشه

:))

اونی درست نشد خو حالا اشکالی نداره 

شاید بعده چند روز دیگه درس شده ممنون دیگه لازم نیس خودتو درگیرش کنی

باشه عزیزم :)
احتمالا بخاطر وضعیت الانه کشوره
نت ها هم کند شده
بازم بعد چنروز امتحان کن :)

اونی جونم واتپدم درس شد

دیدی گفتم :)
خداروشکر عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم