Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Love In The Hospital

Name : Love In The Hospital

Genre : Romance - Fluff - Little Fun

Writer : reyhnhe

Channel : @V_kooki

 

Vkook Ver :

Download

 

KookV Ver :

Download

 

Note : Hope You Enjoy wink

Wednesday 22 Mordad 99 , 20:32 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

طولانیه ؟

نه
الان بازه برام نوشته 195 صفحه :)
ورژن ویکوکش
Wednesday 22 Mordad 99 , 20:34 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

طولانی نداری اونی ؟

نمد
چک نکردم صفحاتشونو
پیدا کنم میذارم برات عزیزم
خوندی همه ی فیک هارو اینجا؟
Wednesday 22 Mordad 99 , 20:36 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

خسته نباشی بابایی :)

مرسی دخمل گلم :)
Wednesday 22 Mordad 99 , 20:37 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

یپ 

ای نید یو رو دوس داشتم با اینکه کوتاه بود :)

خوبه :)
من خودم هیچ کدوم فیک هارو وقت نکردم بوخونم :(
Wednesday 22 Mordad 99 , 20:38 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

حالت خوبه باباییم :)

نه..
اطرافیانم پراکنده شدن..
ولی کنارمه..پس سعی میکنم خوب باشم..
Wednesday 22 Mordad 99 , 20:39 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

ولی من میخونم:)

بعضی هاش تکراریه ولی مثه اسکلا میخونم باز 😹😹😹

اونی he turned  me 360 رو ب بهی دادم ازش بگیر بزار خیلی خوبه بالای ۲۰۰۰ تاس

باوشه XD
حالا خودت نمیتونی لینک کنی برام تنبل؟ 0-0
XDXD

Wednesday 22 Mordad 99 , 20:40 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

اطرافیانتو ولش باو همونو بچسب 😂😂✋🏻

:///
Wednesday 22 Mordad 99 , 20:45 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

حسش نی اونی 😹😹😹😹

ولی چون دوست دارم باش 😹😹😹😹

منم حسش نی تکون بخورم از جام 0-0
فقط انگشتامو تکون میدم XD
ممنون XD
Wednesday 22 Mordad 99 , 20:46 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

اونی ع صب رو تختم تا شب نگو ‌ک مثه منی 😹😹

مث خود خودتم 0-0
XD
حالا بگو ببینم قالب چطوره؟
ریدمان یا ساماندهی؟
Wednesday 22 Mordad 99 , 21:13 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

مرض😂

یه دفه خواسام بات مث آدم حرف بزنم حالا نگا ایرو :/

 جدی گفتم بدون هیچ چیز طعنه آمیزی 😂

وختی با اون خوشی چرا باید وختتو با بقیه بگذرونی ؟ 

تازه دارم اینو میفهمم :)

کلی فک کردم و به مخم فشار اوردم تا اینو فهمیدم بم افتخار کن😂

😂

حالا عم چخه 😂😂

فقط لطف کن به همسر گرام بگو یه خبر بگیره بد نی😂

مگه من اومدم میگی چخه ؟ 0-0
بازم برعکس فهمیدی ولی اشکالی نداره :)
خبر براچی بگیره؟ من گزارش میدم نترس :|
کلی کار داره با منم بزور میحرفه :/
Thursday 23 Mordad 99 , 10:37 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

در هر ضوت میخواستم بگم به تو چه XD

مرض اصن دیه فک نمیکنم -_-

گزارش میخوام چیکا :/ بیخی خودش اومد ...

هوم .. معلوم بود XD

مودونم گفتم اومد :)
:)
Thursday 23 Mordad 99 , 18:58 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

بسی عر داره 🖤

XDXD
معلومه خیلی عریدی XD

سلام اونی این فیکه خیلی قشنگه من ورژن کوکویشو خوندم میگم اونی بازم فیک این مدلی یا پزشکی نداری که هپی اند باشه ؟ میشه اگه پیدا کردی برام بذاری ؟ببخشید که مزاحم شدم

سلام عزیزم :)
نمیدونم پیدا کیردم میذارم
من اکثرا وقت نمیکنم فیکشن هارو بخونم
ولی بازم میگردم بود میذارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم