Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Departed - EXO

Name : Departed

Couple : KayLu - HunHan - Chanbaek

Genre : Smut - Romance

Writer : Jepp black

Channel : kpopfanfiction.in

 

Download

 

Note : Hope You Like cheeky

خخخ اونی انگار هیچکی این فیکى نمی خونه

نخونه هم میذارم ^^
اینجا از همه نوع کاپل قراره گذاشته بشه :)

سلام 

من تا الان زیاد فیک خوندم ولی هیچ وقت نظر ندادم ولی فکر میکنم برای این فیک یه تشکر مفصل بهم بدهکارین

سلام
تشکر به تو؟! 

بنده همونیم که تازه نظر دادم ولی از یه شماره دیگه منظورم این بود که باید من از شما تشکر بکنم چون واقعا پرفکته

اها فهمیدم گلم
خواهش میکنم ممنون :)

وااااای ممنونمممم من عاشققققق این فیکم...ه‍بار تا حالا خوندمش ولی هر بار قشنگ تر به نظر میاد🤧🥺❤️خیلی دوست داشتم ازتون تشکر کنممممم عالیه عالیییییببب

خواهش میکنم عزیزم ☺️
خوشحالم خوشت اومده 😊

دهنم سرویس شد

طولانى بود و قشنگ.چقد غصه خوردم و چقدررر حرص خوردم

خسته نباشید عالى بود♥️

خیلی خوبه ولی ^^
خسته نباشید ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم