Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


The Death Dance

 

Name : The Death Dance

Couple : Taekook

Genre : Smut - Angst

Writer : @wiiaam_a

 

Download 

Pass : deathxxx

Note : Hope You Like It ☺️

Monday 28 Mehr 99 , 22:36 ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اوه...

یعس 👌

سلام ^-^

من دو بار فیک رو دانلود کردم ولی خود پی دی اف خراب بود چرا؟

سلام
رمز داره.. رمزشو میزنی نمیاره؟؟
زیر لینک دانلودش نوشتم رمزشو

نه رمز رو دارم

خود پی دی اف باز نمیشه

برای تو باز شد؟

یعنی حتی همون صفحه که رمز رو وارد می کنیم هم نداشت اینطوری

deathxxx
این که رمزشه 
برا من صفحه اش اومد رمز رو زدم باز کرد 

پس مشکل از خودمه

مشکلی نیست فعلا با بقیه فیکا درگیرم😂

چقدرم صفحاتشون زیاده فکر کنم کور تر بشم😅💕

آره ولی لامصبا خیلی خوبن 😢🙂👌

اصلا سر هر کدوم به فنا میری

یا انقدر سافت که رنگین کمون بالا بیاری

یا انقدر خشن که برای باتم بمیری

یا انقدر غمگین که فقط عر بزنی

😂

کفاصتتتتت خیلی دقیق توصیفففف کردییییی 🤦‍♀️🤣🤣🤣👍

لامصب عالییییییی بوددددددددد 

قسمت های چیزش هم امممم خب منحرفم دا چه کنم 

اما وقتی کسی چیزی منحرفانه میگه نمیفهمم

هرچی فیکه عالیه با این مغزمون خدای

سلاممم میگم یه سوال میشه لطفا یک فیک  دیگه سبک همین لینکش رو بدی بخونم؟چون همه ی فیک های سایتت رو خوندم

وبلاگ فضایی هارو بزنی میاره برات
اونجا پر از فیکشنه

برا من به راحتی اومد

خداروشکر

من رمز رو میزنم بالا نمیاد 

به اندازه حروف و فاصله بین حروف دقت کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم