Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


LOVE SHOT

New Part (P.6*7)

Name : LOVE SHOT

Couple : NamSu - JenKai - KriYeol - CheaLisa

Genre : Drama - Mafia - Romance - Little Dark Comedy

Writer : Negar

Web : Click

 

Characters Bio :

Click

 

Summary :

..جنی یکی از بهترین مامور های سی آی ای آمریکاست"

.. با وجود سن کمش مهارت های بالایی داره

..به یه ماموریت خطرناک اعزام میشه

..تو کره

"..اون باید وارد بزرگترین بند مافیایی کره بشه

 

Teaser.1 : 

Download 

Download /720

Teaser.2 : 

Download 

Download / 480

 

Part.1 :

Download 

Part.2 :

Download 

Part.3 :

Download 

Part.4 :

Download 

Part.5 :

Download

Part.6 :

Download

Part.7 :

Download

 

Note : Plz Support the Writer.. ❤️

ای جان باید دانش کنم

آره دیه..
برا نگار از بچه های بیانیه.. 
بایدم حمایت بشه.. 
Monday 19 Aban 99 , 10:15 Chaklet ...mochi

عررررررررررررررر**

 

تو لو خدا نننننننننننننننننننننننننننننهههههههههههههههههههههه-*-

 

*-* ممنایشن^^

 

هنو تای می آپ یافت نشد^^؟؟scent چی؟؟00/ >> من دیونه کاپل کوکوی ام*0* ترو خدا یافتی رفیق از این کافل بیشتر بوگوزار*-*

چشمممممممممم عزیزم
دارم میگردم بذارمشون عزیزم
تو واتپد هم که خیلی سخته پیدا کردنش.. 

فارسیه؟

آره دیه..
Monday 19 Aban 99 , 10:23 Chaklet ...mochi

مویانه00(

 

ولی دل بی صاحاب ولکنش به اونا گیر کرده^^کچل شدم بس که منتطر موندم^^

 

بازم ممنون رفیق^^

کنچانا عزیزم دارم میگردم 
حتما میذارمشون
Monday 19 Aban 99 , 10:27 Chaklet ...mochi

*-*

*8* مااااااااااااااچچچچچچچچچ^^ ممنونننننننننننننننننننم^0^

 

راستی 00 دختری یا پسر66؟؟ چند ساله بید توانایی این کار را داری^^؟؟

خواهش میکنم عزیزم..
دخترم.. 
سنمو اگه منظورت 21 ام.. 
Monday 19 Aban 99 , 10:43 Chaklet ...mochi

^0^

*0* یه اونیییییییییی بزرگگگگگگگگگ^^ خدایااا مرسی تنها نیستمTvT

 

چه رشته ای هستی اونی؟؟#0#

عزیزی گلم 😊
تجربی.. 
Monday 19 Aban 99 , 10:46 Chaklet ...mochi

^^

دانشگاه می ری؟؟ چه حرفه ای؟؟*-*

نیم سال دوم میخوام برم.. بنابه دلایلی نتونستم تاالان برم..
حرفه نه رشته عزیزم.. 
رشته ام که تجربه ولی میخوام نرم افزار بخونم تو آزاد.. 
حال حرفه بحث جداگونه داره.. 
Monday 19 Aban 99 , 10:54 Chaklet ...mochi

اوه^^

 

اوکی**

 

موفقیشن^0^

خواهش گلم 😊🌺

همچنین عزیزم 🙃🌺

خیلی پست خوبی شده 

عالیهههه

مرسی

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم خوشت اومده 😊

تیزر مهمه برا فهمیدن داستان؟

حتما مهمه که گذاشته شده دیه پسرم 🙃
ببینش ضرر نمیکنی که 😉

200 مگه اخه

خسته نباشی 🤣
خوب نبین.. ولی داستان رو دنبال کن بفهمی ماجرارو 😉

داستان رو دنبال کن ینی چی؟

ینی هربار که پارت جدیدش اومد بخون.. مث سریال تلویزیونی.. 

اها اوکی

آفرین پسرم 🙃

تو خود سایتم حجم های کمترم داره ها

آها ویدئو رو میگی؟؟
من همونی که تو گذاشتید گذاشتم گلم.. 
اگه کم حجمش هست غیر از اونی که گذاشتی بگو بذارم.. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ا** **** **** *** ** ***** ***

**** **** **** *** ** ***** *** ** *** ** *******

گذاشتمشون گلم ممنون 🤗

عه بیداری ؟

چقدر تو آدم مسئولیت پذیری هستی

آره خو..کلی پست دارم که باید درستشون کنم..
ممنون نظرلطفته عزیزم..چیزی که قبول کردم رو باید پاش وایسم 🤗

سلام 😁

من چطو تو رو دنبال کنم نمیشه؟!🤧💔

 

سلام 

دنبالت کردم

یجوریه

نمد همش گمت میکنم 😑💔

ممنون..
چجوریه؟
😂
خو آدرس وبلاگمو تو برچسب زدر مرکز مدیریتت بنویس راحت باشی.. 

راس میگی ها💔😲

منم برچسب زردم پر از ادرسشه 😂😬

یعنی باورت نمیشه که با چه گشادی ای پارت پنج رو نوشتم

اصلا از گشادی دارم میوفتم

حق داری سخته.. من برا فیکشن خودم تو پارت 25 دیه گیر کردم.. 😑😑😭

راستی پارت شش و هفت رو نوشتما

سلام.. ببخشید یکم حالم خوش نبود..
گذاشتمش.. ممنون 🌺

عه

الان بهتری؟؟؟؟؟

آره گلم.. الان بهترم یکم.. ممنون..
خسته نباشی بابت فیکشن 🌺👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم