Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Happy birthday my angel - Oneshot

 

Name : Happy birthday my angel

Couple : Jikook

Genre : Romance - Smut 

Writer : @jimini_1995

 

Download 

 

Note : Hope you enjoy it 🌺

یه سوال اینا رو از کجا میاری من واقعا کمبود وانشات و وانشات کوکمین و دختر پسری از جیمین و کوک و جبن دارم تورو خدا بگو از کجا میارییییی😭😭😭😭😭😭

یکی برام اینارو میفرسته
من دسترسی به تلگرام ندارم چون

مشیه زیاد کوکمین بزارین بی زحمت و اینکه از جیمین و کوک دختر پسری بزار ید

اگه فرستاد میذارم =)
دختری پسری پیدا نمیشه - ___-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم