Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Touch

 

Name : Touch

Couple : Layhun

Genre : Romance - Smut - Drama

Writer : @Sahar_Mpr

Channel : @Darkerthandarkmpr

 

Download

 

Note : Write Down Your Ideas..wink

Monday 22 Ordibehesht 99 , 22:35 محمد صدرا عبدالعلی زاده

لطفا فارسی بزنید معلوم بشه :////

من نمیفهمم انگلیسی :///

خوب داخل داستان هم انگلیسی زده
میتونی ترنسلیتش کنی صدرا جان^^
هرکدومو نفهمیدی بگو بگم^^

خشته باشی 😂

دوفتم تنوه ایداد تونم :)

افرین افرین^^

😂

دبونت 👶

فدامدا^^
Monday 22 Ordibehesht 99 , 23:33 ☆●~●☆ black heart

اوه لی هون:/

اره
قالب چطوره؟
ریدم نه؟
یکی جدیدشو ساختم :/

دالب ددید موبالت بابایی دوونممم🥳👶

خوبه ینی؟
احساس میکنم ریدم بهش :/
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 00:38 ☆●~●☆ black heart

خوبع

اولش ندیدم فک کردم پروفه منه تو پص زمینع😑

مطمئن؟
اخه احساسم میگخ ریدمان کردم :/

هوم خوشمله ^^

پس زمینه اش خوفه فقط یا هدرو مشکی کن یا سفید ^^

بازم خودت مودانی هرچی خودت میخوای ^^

الان کلی تغییر دادم که اینجوریه
دیشب افتضاح بود :/
اونم ایده خوبیه^^

اعع جدی ؟

خو خشته باشی :)

میسی میسی XD

دبونت ^^

فدامدا^^

😂

XD

باز زد به سرم 😂

کلاه بپوش نزنه XD

کلا چه جوری باشه بهتره ؟؟😂

نمد XD

مدل نمد ؟

نمد کلاش چگونه اس؟

نمدیه ؟

بوقیه ؟

زمستونیه ؟

شفافه ؟

خوش رنگه ؟😂

نمدیه XD

نمد کلا نمد سرش میزاره ؟

نکنه سره نمد دیگه رو کلا میزاره ؟😂

زلزله داره میاد بسه XD

😂

چرا زلزلهههههه ؟؟؟

اقاااا شماها چقد زلزله دارییین ؟؟؟

دو دقه بشین سرههه جااات ..

به مردم بگو کمتر بگوزننن 😂😂

کسی نگو.زیده
تن مخترع نمد رو تو لرزوندی

اها از اون لحاظ 😂

اشکال ندارهقبرش وا میشه از فشار قبر راحت میشه 😂

کککک اونوقت میاد سروقت تو 0-0

ندیییییللللللل ...

من میلم ژیر پتووووو ...

توعم دلال بود ملادبم باسی :(

ملادبم نیشتی ؟👶

مراقبتم عزیزم^^

پش تدا میدی مواد شلادم ؟

خوب طبیعیه..کلی لرزوندیش XD

ندیلم :(

نترس بیبی^^

باسی :(

:)

:):

0-0

تس بل دودومبیده بادالی :(

:)

اوسمل سود ته :)

احساس میکنم خیلی مضخرفع :/

دوجس ندالی عبژس تون :)

یا موآی من بلات دولوس تونم ؟

نمد :/
بذار بمونه ببینم چی میشه حالا :)

اوتی ^^

^3^

^3^

:)

عالی بود فیکش من واقعااااااااااااااااااا عاشق لیهونم عرررررررررررر و فک کنم اولین فیک لیهونی بود که خوندم

خواهش میکنم
خوشحالم خوشت اومده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم