Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


My H*orny Omega

 

Name : My H*orny Omega

Couple : VKook

Genre : Omegaverse - Daddykink - Hybird - Fantasy - Smut

Weiter : Aynaz_tq

Channel : @BtsFic_AynazTq

 

Download

 

Note : Thank you for supporting me 🤗

قراره دوباره فعالیت کنی؟

گاددد اگر اینطور باشه من خیلیی خوشحال میشم 

تقریبا همه فیکای اینجا رو خوندم دیگه با قحطی رو به رو شده بودم 😂

 

فدای تو عزیزم
اره اگه برنامه هام خوب پیش برن 🥰
خودمم با قحطی فیکشن روبه روام باید بگردم پیدا کنم 😅😁

و منی که هزار تا فیک دارم اما لپ تابم خرابه نمیتونم بدم بهت -_-

گاددددددددد کیل میییییییییییی

ایشالا درست میشه 🥲

سلام

این سایت بهترین سایته 

چون فیکشناش خیلی خوبن و بی معنی نیستن 

و ممنون که دوباره قرار توش فعالیت بشه

امیدوارم تو زندگیت همیشه رو به راه باشی

سلام
نظر لطفته عزیزم 
خلاروشکر رضایت بخشه سایت
مرسی عزیزم از دعای قشنگت همچنین

عالیه کاراتون ممنوووون

خواهش موکونمممم :)
Monday 15 Aban 02 , 00:03 نرتنثپبخبتمبنر

این الان ویکوکه یا کوکوی؟؟

ویکوک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم