Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Sinner( Vkook-KookV Ver.)

 

Name : Sinner

Couple : KookV (Ver.)

Genre : Smut - Romance - Adventure - Criminal

By : amy western

Editor : @Meli_Rsh

Channel : @Kookiefamilyy

 

Download

 

============================================

 

Name : Sinner

Couple : Vkook (Ver.)

Genre : Smut - Romance - Adventure - Criminal

By : amy western

Editor : @Meli_Rsh

Channel : @Kookiefamilyy

 

Download

Pass : AmySinnerMeli

Note : Hope You Like It ❤️

خستع نباشی خانوم تنبلیون :)

ممنون :)))

سلام عزیزم الان خوشحالی ؟ 

لطف کن رمز رو بده و ایا دو تاش یکی هست ؟ قربونت رمزو بده افرین 

خوشحال؟؟ منظور؟؟؟؟؟

سلام عزیزم الان خوشحالی ؟ 

لطف کن رمز رو بده و ایا دو تاش یکی هست ؟ قربونت رمزو بده افرین 

اره هردو یکیه
AmySinnerMeli
دیدی بگو بپاکم

سلام اجی کیشه رمز رو بدی

:))

بپاک عزیزم

اوکی :)

باز نمیشه 

حروف کوچک بزرگشو درست بزن
برا من امتحان کردم باز شد

می گم رمزه دومی غلطه باز نمیشه خیلی زدم ولی دومی باز نمیشه

من خودم امتحان کردم اخه عزیزم
بازشد گلم
متن فرق نداره که فقط کاپلش متفاوته
جای ویکوک فقط نوشتن کوکوی :))

درس زدم به خدا اولی باز شد ولی دومی نه باز نشده 

 

بازم امتحان کردم بخاطرت و برام باز شدن هردوش :))

اوخیش خعلی خوبه که دوتا ورژن میزاری 😘یه جا ورژن ویکوک رو دیدم ولی نخوندم.

خعلی ممنان😊😊😊

خوهش عزیزم :))

ام راستش هردو رمز درست بودن 

امروز بازم امتحان کردم ولی خدای کوکوی خیلی خوب بود 

تشکر

اره خیلی
من دارم سرش زار میزنم

وای خیلی خوب بود

کاپلمون تو داستان خیلی خوب دیده شده بود

اونی اگه کوکوی داشتی حتما بزار^^

منم موافقممممممم
خیلی قشنگ بود :)))

حتما پیدا کردم میذارم برات عزیزم :)

تو طرفدار کدوم کاپلی؟؟؟

کوکوی :)

یییییییس

آره اونا فوق العادن

موافقم باهات
بایسم کوکیه پس اونو تاپ میگیرم همیشه
البته الان تیپش بیشتر به تاپ میخوره تا قبل 0-0

موافقم

ولی من بایسم تهیونگه

ولی دوست دارم کوکی تاب باشه

مهمم نیست کوچیک تر باشه^^

اوه ککک
منم منم :))

سلام عزیزم میشه رمز رو بدی لطفا

سلام🤗 

خیلی ممنون دیدم پاکش کن🥰🥰🥰

خواهش میکنم عزیزم ☺️

میشه رمز رو بدید

 

نوشتم رو پست عزیزم ^^
Thursday 24 Mehr 99 , 12:52 چاکلت گرل:-(

سلام... میشه رمز بدید لطفا؟ ممنون میشم:)

سلام
رمزش رو. نوشته بودم دیگه
دوباره گذاشتم زیر لینک دانلودش عزیزم

اول سلاااممم خسته نباشی😊

 

چند وقت دیگه تابستون میشه دارم برای اون موقع فیک جمع میکنم که بخونم😐

اصلا خودم و درک نمیکنم

سلام مرسی گلم

منم 😐🤦🏻‍♂️🤣

سلام من قبلا نصفه خونده بودم عالی بود ولی الان میخوام کامل بخونم ورژن کوکوی فقط یک سوال تهیونگ و جانگکوک آخرش به هم میرسن ؟

سلام من قبلا ورژن کوکوی رو تا نصفه خونده بودم عالی بود فقط یک سوال آخرش تهیونگ و جانگکوک به هم میرسن؟

خیلی وقت پیش خوندم و یادم نیست واقعیتش
Sunday 26 Shahrivar 02 , 05:27 هوانگ میا

پس چرا من هرچی رمزشو میزنم میگه اشتباهه؟

دستی خودت وارد کن
به حروف بزرگ و کوچیکش دقت کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم