Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Our Omega Leadernim

New Part(P.71-81)

Name : Our Omega Leadernin

Couple : Vkook / KookV - Yoonmin - Namjin

Genre : Romance - Smut - Comedy - Ompreg - Omega Vers - Dram - Action

 

Download / P.1-11

 

Download / P.12-21

 

Download / P.22-31

 

Download / P.32-41

 

Download / P.42-51

 

Download / P. 52-61

 

Download / P. 62-70

 

Download / P. 71

 

Download / P. 72

 

Download / P. 73

 

Download / Spoil.1

 

Download / P. 74

 

Download / Teaser&Spoil.2

 

Download / P.75

 

Download / Extra Part

 

Download / P.76

 

Download / P.77

 

Download / P.78

 

Download / P.79

===========================

 

Download / P.71-81

 

Note : Best Vebtoon ... heart

اونی این فیک ادامه داره دیگه نه

اره عزیزم
تموم شده فکنم
و البته وبتونه باید بصبری نوشته بشه و پی دی اف بشه
و اینکه وبتون معروفیه
کوکی هم خوندتش میگن 0-0

نه جدی کوکی هم خونده

ولی اون که فارسی بلد نیس 

باورش سخته

این ترجمه شده عزیزم
به زبان کره ایه :)

واییییییییییییییییییی من خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس اینوووووووووووووووووووووووو

عررررررررررررررررررررررررررررررررر اونی این پارت جدیدش منو کشت 

هق هق

بخونیدش عالیه :")

عالیه موافقممممممم

فکر کنم خفن باشه

یس خفنه
منتها این نوشته شده
ولی وبتونش باحالتره

اها نمی دونستم خیلی کنجکاوم که واکنشش چی بوده 

ولی اونا فقد دوستن یا برادر همین 

منممممممم 0-0

این وبتون تموم نشده در حال اپه و زبان اصلیش هم اینگلیسیه  ..خلاصه که خیلی خوبه..

چون خود جگکوک هم میخونتش  هیجانش بیشتره

ممنون عزیزم :)
Friday 20 Tir 99 , 13:06 ♡Kim tae hyun

خسته نباشی باباییم :)

مرسی دخترم :)

وأی جانکوکی حتما خیلی خجلان کشیده راسش.من این وبتون رو نت پارت67خوندم تو واتپد البته انگلیسی بود چیزی متوجه نشدم ولی خیلی عالی بوده وأی خدا بتورم نمی شه جانکوکی خوندتتش

یس یس منم خوندممممممم
خیلی خفنه
من خودمم خجالت کشیدم بجاش XD

من که خجلات نکشیدم ولی خدای خییلی وبتون خوبیه

خیلی عالیههههههه XD
دم نویسنده اش گرم

اونیییی جونمممممممممممم دلم برات تنگ شده بودددددددددددددددد 💖 💖 💖 💖 💖

منممممممممممم عزیز اونیییییییییی ^^

اونیییی این همونیه ک وب وانشات خدابیامرزت منم میخوندمش...؟؟؟؟؟

یس یس XDXD

Wooow

وحشتناک خیلی خیلی خفن

بود

قسمتای بعدش کی آپ می شه؟؟؟؟ 

دقیقا XD

باید از رو وبتون برداشته بشه و نوشته بشه
بعدش آپ میشه :)

Ok

ممنون اونی

خواهش میکنم :)

اونی میشه بپرسم کودوم اونی هسی؟

سلاااام^.^

سلام
اونی لیندام ^^

اعع سلاااااااااااااااااام شطووورییی اونی لینداااجوووون چه خبراااااااااا؟

سلام عزیزم خوبم :)
بیکاری و نت نداری :/

اخییییییی هق هق منم بی کاری نت ندارییی کسی ندارییی نت بخرییییی

 

اونی بیا اینجوری ببحرفیم حال میده من خلی دوس دارم

داگاچاخابار؟

کاجایا؟

باشه XD
هاچا
عالافایا XD

ماناام هامان طار 😊

استاکاردارام باگاشایام خاش حالام😁😄😄

:))
سلام میشه تو ریزی اپ نکنید؟ تو یو اپلود نمیشه اپ کنید!؟
سلام
همه اشون تو یوآپلود آپ شدن
ریزی فقط لینک رو برامون کوتاهش میکنه 

اونی میشه فیک دزد قلب منو بذارید ؟ خیلی قشنگه تو تلگرامه فک کنم کاپلشم ویکوک و چانبک و یونمینه 

سلام عزیزم
متاسفانه دسترسی به تلگرام ندارم عزیزم
اگه تو میتونی اینجا اپلود کن uupload.ir
لینکشو برام کپی کن بفرست بذارم

منم ندارمش تو وبه یکی بود پاکیدش فک کنم محنا شی دارتش

نداشت عزیزم پرسیدم

عه نداشن ؟ من قبلا تو وبه jikookpic دیدمش ولی الان وبشو پاکیده

اره یادمه..یافتم حتما میذارمش

سلام ببخشید من اینجا فیک puppeteer دنبال میکردم اما الان نمی تونم پیداش کنم علت چیه؟؟ :((((

سلام عزیزم
پست رو آپدیت کردیم بزودی منتشر میشه نگران نباش

های :)

ببیبن یه چنل هس تا 82 آپ کرده ... 

و هنوزم آپش ادامه دارع .. ینی رسیده به نویسنده خواستی بگو آیدیو بت بدم

ممنونم عزیزم.. ولی من تلگرام نبدارم 😞🤦‍♀️

اوپس ... :|

یعس 😑
Wednesday 7 Aban 99 , 20:41 ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اونی لیندااا!!

بلههههه؟؟
Wednesday 7 Aban 99 , 23:19 ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

چطورییی اونییییی؟؟؟!!!

عررر دلم تنگ شده بود واست😭😭😭

اییی میگذرونم دیه.. بد نیستم عزیزم تو چشوری؟؟
منم دلتنگت بودم عبضی 😢😭😭😩
یادش بخیر قدیما قبل این تازه واردا چه روزای قشنگی داشتیم 😞😖😣😢
Thursday 8 Aban 99 , 02:16 ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

هعیی اونی جون مراقب باش خو؟!...منم  میگذرونم:| الان مموریم سوخت رید به اعصابم...

عععرررررر😭😭😭

وای قدیما خیلی خوب بود...الان دیه مثل ارواح تو بیان داریم میپلکیم:|😭😭😭

مراقبم عزیزم.. توهم مراقب باش نیک جونم 😘
خیلی بدهههههه.. مموری منم سوخت اشک ریختم اصلا
کلی توش اهنگای گلچین محشر داشتممممم 😭😭😭😭
قدیما عالی بوووود.. الان شده انباری یا تویله انگار
مام شدیم صاحبای تویله یا انبار دار 😑😑😑
Thursday 8 Aban 99 , 11:40 ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

باشه منم مراقبم اونی جون..

هعییی عرر😭😭😭😭😭😭😭💔

 

هعیی...چ بگم:/

افرییین 😭😭😖

تازه به دوران رسیده ها 🙄😐😑😒

این قطعا یه رویاس

کوک این وبتونو میخونه ؟

مرگ منننننن؟

از کجا فهمیدین؟

باورم نمیشهههههه

ویکوک دیگ ریل ریل شدددددد

به خدا دارم میمیرمممممم میمیرمممممممم

آره.. برا خیلی وقته..
و آرمی ها از توی لایوش دیدن که میخونه.. تشخیصش دادن
دیگه ریل بودنش تایید نکردن.. باید کمپانی تایید کنه بعد

😍😍😍😍😍😭😭😭😤😭😭😭😭😭😭😬😬😬😬😬😬😬😁😁😁😁😁😙😙😙😙😘😘😘😘😗😗😗😗😗😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱💋💋💋💋اومممممممددددد علللللل

اعووووووووووو👶👶

آره آره اومد 🤣🤣🤣🤣😍😍😍😭👌😏

تموم شددددد؟؟؟😭😭😭😭😭

نه باواااا اااا هنو هست 

جرررر میرم دق وی تونم سرشش😬😬😭😭😭😭

برو برو منم برم دق کنمممم 😑😭😭

عه وا

سللللللللللللللللللللللللللللللللام

کجا بودی /؟؟؟

سلام عزیزم..
همین ورا.. اینجا نتونستم زیاد سربزنم همین.. 
اگه پارت جدید نوشتی خودت کامنت بده.. 
یادم بمونه بیام برشدارم =) 
Friday 28 Azar 99 , 20:06 Chaklet ...mochi

اونییییییییییییییییییییییییییی*^*

 

توجاییی*8*؟؟؟

سلام گلم..اینجام..
خوبی چخبر.. ؟
Friday 28 Azar 99 , 20:17 Chaklet ...mochi

خوبم اونییییییییییی*^*

 

اونییییی فیک کوکمین یا کوکوی نودالی0...0؟؟ حوصلم چوکیدT^T

 

جدیدیا چی بیدم*8*؟؟

خوبه خوبی..
کوکمین گذاشتم برا فردا منتشر بشه.. 
جدید ندارم.. ینی نگشتم.. 

نه بابا

اینقدر کارام زیاد بود که نتونستم

آها.. خسته نباشی توهم =) 
Friday 28 Azar 99 , 21:57 Chaklet ...mochi

اونییی=...= کوکوی کسی ننوشته فول؟؟

 

اصلا داری0...0؟؟؟

نه.. کسی پارتی بهم نمیده..
ینی من بیشتر فول میذارم.. و سایتم زیاد معروف نیست.. 

نوچ.. تموم نمودم هرچی داشتم.. باید بگردم.. تل ندارم متاسفانه - ___-
Friday 28 Azar 99 , 22:35 Chaklet ...mochi

پارتی که خیلی خسته میشه آدم:/ فول بهتره

 

*^* اتفاقا فول فیکا لو موتونم از وب تو گیرم اونیییی*0*

 

0...0دههعییییی...بوشه^0^

آره - ___-

=) 

=) 
Friday 5 Dey 99 , 14:40 ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

این لعنتی انقد دیر ب دیر میاد ک یادم میره

اخرین پارتی ک خوندم چی بوده...

مرسی ک میزاریدش♡

پارت جدید رو من همیشه زیر عکس فیکشن مینویسم..
دقت کنی میبینی
خاهش میکنم
Monday 8 Dey 99 , 18:03 Pash...mak. Pasnoodly

خودااااا...چرا انقد لحظه ی بدی تموم شد...

اهم اهم...با عرض سلام..من تازه این سایت را یافتم")...

چرا انقد کوکوی کمعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع...همین ی دونع کوکویم تا پارت بعدیش بیاد ما رو زمین گیر مکنع...هق"(

چون کاپل ویکوک طرفدارش بیشتره..
خیلی جای بدی تموم کرد - ___-
سلام و خوش اومدی =) 

سلاممم می خواستم بگمم چراا دیگه فعالیت نمی کنید من همیشه به اینحا سر می زنم ولی هیچ فیک جدیدی اپلود نمی کنید لطفاا فیک فول کوکوی بزاریدددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Saturday 25 Ordibehesht 00 , 18:05 C͓̽o͓̽t͓̽t͓̽o͓̽n͓̽.͓̽C͓̽a͓̽n͓̽d͓̽y͓̽ . ͓̽F͓̽U͓̽C͓̽K͓̽E͓̽R͓̽

عایگو...

اینجی چر انقد سوت و کور شدع...؟!

عاااا ادمین اینجا کلا دیگه نمیاد اینجا برای همین سوت و کوره

قشنگ بوددد...

با چه برنامه ی داخل  پی دی اف مینویسی؟؟؟

قشنگ بوددد...

با چه برنامه ی داخل  پی دی اف مینویسی؟؟؟

با word نوشته میشه و هنگام ذخیره به فایل پی دی اف ذخیره میکنیم

عالی بود 😍

فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم