Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


ارسال فیکشن و درخواستی ها

 

سلام دوستان گلم

این پست صرفا جهت کمک کردن شما به این سایت

منتشر شده

اگر فیکشنی دارید که بقیه دنبالش هستند

و یا در وبلاگ وجود نداره

میتونید طبق گفته سمت چپ وبلاگ

اون رو در uupload.ir

آپلود کرده و لینک دانلودی که براتون ارائه میده رو

بفرستید برام

همراه با اسم و ژانر و کاپل و چنل

و اگر فیکشن رمز داشت برای باز کردنش

ممنون میشم اون رو هم همراهش در کامنت بنویسید

و برام ارسال کنید

ماچ پس کله همه اتون و مرسی که هستین و حمایت میکنین wink

من که انگیلیسم افتضاحه :/

ککککک نوشتم که برا فیکشن هاتون
هرچی عکس درخواست بدین میسازیم^^

راستی فیکشن گذاشتی تو وب خودت
اینجاهم بذار دیه..فقط برا بی تی اس نیست که
برا همه گرو هاست
از اکسو اینام میخام بذارم^^

اوه یس یس باشه اونی

فقط الان کامپیوترو خاموش کردم فردا صبح میزارم جیگور:)

منم عاشق پوستر ساختنم*~*

اوکی جیگور^^

منم همینطور..ولی فعلا امکاناتشو نبدارم :/
وب رو تبلیغ کنین بازدید بره بالا
درخواستیارم انجام بدیم^^
Sunday 21 Ordibehesht 99 , 08:50 ☆●~●☆ black heart

:)I dont have any fiction onny

ok babe..
Sunday 21 Ordibehesht 99 , 13:05 ☆●~●☆ black heart

oh babe¿

are you kiding me girl¿

no..
i say it to everyone
Sunday 21 Ordibehesht 99 , 13:13 ☆●~●☆ black heart

Omm so its normall for you

:)ok

yes exactly

 من میخوام✋

اوکی بهارشی^^
تو کامنت خصوصی مشخصاتشو بگو
برات درستش کنه بهنوشم^^

سلام 

اسم من دکتر میراکولر هستش

برای فیکشنم ی پوستر میخوام

فیک درمورد انیمیشن میراکلس هستش

میخوام ی پوستر برام بسازید

ک شخصیت مرینت دوپن چنگ ی کلت در دست گرفته باشه

شخصیت ادرین اگرست هم کنارش باشه

ممنون

سلام :)
تا کی نیاز دارید و اینکه میشه یکم مشخصات واضح تر بدید ؟

من توی این هفته یکی از دوستام ک تازه وب فیکشن زده میخوام برام منتشرش کنه

هرجی زودتر بهتر

شما مرینت دوپن چنگ و ادرین اگرست رو سرچ بدید عکساش براتون میاد

این پوستر رو بلبینید:

http://fazayihaa.blog.ir/post/326

دو تا عکس پایین سمت راست

اونی ک دختره تفنگ دستشه و اونی ک پسره و دختره بغل همن

میخوام ادرین آگراست و مرینت دوپن چنگ رو جای اونا بزارید

ممنون

سعیمو میکنم :)
بعد یه سوال دارم که 
یعنی میخواین چینش دقیقا همون چینش باشه ؟؟
و اینکه شخصیت های انیمیشنی شون رو میخواین ؟؟

چینش نه، حالت شخصیت رو گفتم 

بلع انیمیشنیش باشه

اگه میشه همینجا بزارید اگه نه ک روی وب یکی از دوستانم بزارید

ادرس هرکدوم رو خواستید میدم

ادرس بدید لطفا :)
ممنون بابت اطلاعات :)
یکم طول میکشه که عکس مناسب و چینش خوب پیدا کنم :)
اگر میشه یه چن روز روش کار کنم ..
چون من تازه خونه اومدم 
از اون روز که شما کامنت دادین جایی بودم

خب س تا آدرس دارم

یکی catblog.blog.ir

Sadra-daily.blog.ir

وب دوستانم

هروقت باشه اشکال نداره ولی هرچی زودتر بهتر

 

باشه :)
مرسی واقعا :)

عمه صدرا چرا زحمت کشیدی خودم میدادم

😂
داد حالا دیه ..
نمیخوای خودتو معرفی کنی ؟

کامل معرفی کردم دیگه😭😅😅😅😅

نه ..
Monday 9 Tir 99 , 16:48 زندگیم هلیام (لعنت به ...)

سلاممممممممممم بر تووووووووووووووووو

من همونم که دوست اون یکیم

همون ک ازت پوستر گرفت

میگم داداچ پوسترت خیلی خفن بود 

البته بازم زحمت دارم میشه ی پوستر دیگه هم برام بسازی؟

میخوام این عکس و این عکس رو ب شکل ومپایر تو ی پوستر قرار بدی

میتونی؟

دمت گرمم

عزیزم قابلتو نداش :")
فقط لطف کن درباره پوستر اگر کارم داری به وب خودم بیا :)
چون ممکنه اینجا بعد یه مدت طولانی ببینم :)
وبم اینجاعه www.bts-army.blog.ir 

سلام من نمیدونستم دقیقا باید اینو به کی بگم اما شما اگه میدونید بهم بگید چرا اخیرا کم فیک میزارین ؟ من واقعا منتظرم . ممنون از سایت خویتون

سرم شلوغه عزیزم
و اینکه نت کم میارم
چون چنتا سایت دیگه هم دارم و رسیدگی بهشون
هم هزینه میبره هم وقت
ببخشید بابت منتظر موندت
حتما میذارم یکی امروز :))

سلام لیدی کیم عزیز

من دارم یه فیکی مینویسم.تو یه سایت دیگه داره اپ میشه.میتونم اینجا هم اپ کنم؟

البته اگه بشه

مرسییییی

و اینکه وبتون خیلی خوبه

:)

سلام زهرا جون :)
البته که میشه چرا نشه :)
لینک هاشو بفرست هرپارت رو من حلش میکنم برات :)

اونی بت فیک ییژان بدم :/ ؟؟؟

بده جیگر بده بگذارم :)

نوکر اونی

چاکر دونگ سنگ ^^

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

خخخخخخخخخخخخ

XDXD
عزیزمی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*******************************************************

******************************************************

*****************************************************

**************************************************

*****************************************************

***************************************************

***************************************************

***************************************************

 

****************************************************

سلام خوبی؟

فعلا تا پارت ۹نوشتم.اینم لینک هاش

یکی هم من تو انتخاب و درست کردن پوستر برا فیکم افتضاحم.میشه کمکم کنید؟

سلام بخوبیت :)
ممنون میذارمش حتما :)
با همین لینک های خودت بذارم؟ینی تو یوآپلود ثبتنام کردی؟
چون بعد یسال پاک میکنه اگه ثبتنام نکنی :)

باشه عزیزم به نویسنده ام میگم حتما کمکت کنه :)


سلام عزیزم :)
لطفا مشخصات فیک و کسایی که شخصیت های فیکت هستن رو بهم بگو :)
و همچنین اگه نمونه ای رو مد نظرت داری :)

سلام

نه تو اپلود ثبت نام نکردم

مشخصات فیک هم اینکه انگسته و خشنه و شخصیت هاش طبق کاپل هاش یونمین و ویکوک و نامجین اند.همینطور ناکو هم تو داستانم قراره بیاد و اگه عکس اونم باشه خوب میشه

و یکی هم که کوکی و جیمین نقش مظلومی تو فیک دارن(بمیرم براشونTT)

تهیونگ و نامجون و یونگی خشن اند.نمونه مد نظرم ندارم اما میخوام یه جوری باشه که عکس شخصیتا توش باشن با اسم فیک

مرسی که کمکم میکنی...واقعا پیدا کردن عکس برا هر پارت فیک برام یه مشکل بزرگه

خب عزیزم نگا کن ..
اول بگو که چن پارته :)
بعد اینکه دوس داری مثلا برای هر پارت عکس یک کاپل باشه ؟
اسم فیکتم بهم بگو :)

عزیزم اسمشnothing like us عه.

فعلا نمیدونم چند پارته...خودشم میخوام که فقط یه عکس ثابت داشته باشه که عکس همه اعضا توش باشن با اسم فیک

یکی برا کل فیک یه عکس دیه درسته ؟
خب کاپلات نامجین و نامکوک و یونمین و ویکوکن درسته ؟

اره کلا یه عکس

کاپل ها هم ویکوک و یونمین و نامجین اند

اوکی عزیزم تا چن وخ دیه حاضرش میکنم :)
احتمالا تا آخر هفته دیه :)
چون یکم حالم خوب نیس بهتر شم برات درست میکنم :)

مرسی عزیزم

خواهش میکنم :)

سلام بازم ببخشید که هی مزاحم میشم چندین وقت پیش یه فیک خوندم که در مورد v kook بود بعد کوکی فرزند خونده یه مزرعه داربود بعد به عنوان برده فروختنش به مامورای تهیونگ بعد دورگه درومد یه جاهاییش هم شبیه هری پاتر بود بعدا هم ملکه سرزمین میشه نمیدونم اسمش چی بود یا اینکه در این سایت دانلودش کردم یا نه ولی اگه هر کدومتون در موردش میدونه خواهشا خواهشا بهم کمک کنید بیابمش ممنونتونم میشم

سلام اشکال نداره عزیزم :))
من تاحالا نخوندم اینجوری فیکی ارو عزیزم :/
ولی همین کامنت تورو بزرگش میکنم هرکی که میدونست بگه :))

توجه درخواست فیکشن

فکر کنم منظورش wall breaker که فصل اولش کامل اومده دوش در حال اپ همونه فکر کنم

واقعا؟
اگه داریش میتونی بدی عزیزم؟

اونی سلام

یه سوال

من یه فیک می خوام برات بفرستم

فقط پی دی اف فیک رو دارم

چیکار باید کنم؟؟؟

یعنی نمی شه؟؟

سلام عزیزم
میشه گلم
برو این ادرس uupload.ir
یه صفحه برات باز میشه
چهارتاقسمت آپلود فایل داره
یکیشونو بزن پی دی اف رو انتخاب کن و دکمه شروع آپلود رو بزن
اپلود که شد چهارتا لینک بهت میده اولیو کپی کن
و تو کامنتت برام بفرست همین :)
 
تو توضیحات کنار وب هم نوشتم کجا اپلود کنین دقت کنی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ونی سلام

انجامش دادم

**** **************************************************************

خیلی خوشگل هست کاپلشمvkook 

 

 

سلام عزیزمممم
مرسیییییییی دستت درد نکنه
حتما میذارمش عزیزم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************************

اینم یه فیک دیگه 

تا حالا تو سایت یا وبلاگ های مطرح ندیدم

کاپلشم کوکیمین هست و نامجین

کاپل اصلی هم vkook

مرسی مرسی
من اینو خوندم خیلی خفنهههههههه 0-0
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*************************************************************

اینم فصل دو فیک

اگه بازم فیک خواستی بگو بهت بدم

من کلی vkook دارم.

مرسیییییییییییییییی
داری بده بذارم XD
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اونییییییی

بازم درست کردن

این فیکه خیلی معروف هست مال زمان قدیمه

ولی گفتم شاید نخونده باشی

****************************************************

**** **** *****

**** *** ******* ****

**** **** ** ******

***** ****  ***************** 

 

 

من خوندمشششششششششش
سر این نابود شدممممممممممممم
خیلی عررررررر داشتتتتتت
خداااااااااااااااااا
مرسی مرسی

سلام ادمین اصلی چنل تلگرامی ارس فیکشن هستم

ares_fiction@

به من اطلاع دادن فیکهای بازگردانی مارو با لینک خودتون اپلود میکنید درحالی که من چنین اجازه ای ب کسی ندادم.

هر چه سریع تر پاک شن لطفا

ایدی تلگرامم اگر حرفی هست

Caligosus@

سلام :)
ببخشید ولی من با لینکی که بهم داده شده آپلودشون میکنم
فقط کوتاهشون کردم همین :)

سلام چه طور میشه دانلود کرد؟

فیکشنی نیست که دانلود کنید 

سلام من یه چیز می خوام بگم این فایل رو نمی تونم دان کنم چطور دان میشه؟ و اینکه فن فیک کوکمین بزترید که بچه دار بشن و یونمین و ویمین تشکر

سلام عزیزم
اینجا هیچ فیکشنی قرارداده نشده که بخوای دانلودش کنی
اینجا پست درخواست عکس برا نویسنده های فیکشن هاست

چیزه همین اون انگلیسیه چیه ؟ *--* 

بعد ژانرش :/ ؟ 

تو این پست فیکی نیست..
یکمی زحمت بکش ترجمه کن عنوان رو 🤦‍♀️
نوشتم درخواست عکس فیکشن

من انگلیسیم 

صفررررررررررررررررررررررررررر

رررررررررررررررررررررررررررررررررر 

اوکی 😑
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ****

** *** ** **** ***** ****

****** * ****** ** ****

 

 

*******************************************

 

 

 

سلام عزیزم.. خیلیییی ممنون گلم
منتشرش کردم مرسیییی ☺️

خواهش اونی شی

چرابقیش رو نمی زاری

اونایی که دادم بی تی اس نیست ولی قشنگه😊

میذارم عزیزم
وب هام یکی دوتا نیستن که 😑
یکی یکی به نوبت رسیدگی میکنمشون

دان نمی شه

 

اینجا فیکشنی نیست که دان بشه

اونی تو اون آنالیز رو دیدی که میگن تهکوک کات کردن و تبدیل به کوکیمین شده؟

راسته؟😰🥺

نه والا ندیدم عزیزم
خیلی وقته کاپل هارو دنبال نمیکنم

من از یکی پرسیدم گفت که رفتار کوکیمین خیلی خوب شده از اون ور تهکوک خیلی سرد شدن.

توی قسمت های برنامه ای که تازگی ها دارن منتشرش میکنن همش از فعل گذشته استفاده میکنن🤧🤧🤧

اونی یه سوال به نظرت تهکوک ساخته ی فن هاست یا واقعا وجود داره؟

میدونم واقعا
احتنالش فیفتی فیفتیه عزیزم
تا خودشون اعلام نکنن هیچی ارو نباید باور کنیم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***

**** ** ** ** ***** ****

***** 

** ***** ** ****

******** **** ***** *

***** *

***** ***** ******* **** ****** ******* ***** **** ****

**** **** ** **** **** *

****** *** *** **** ***** ** *** **** ***

*** *****

**** * *** ***

**** * *** *****

*** *** ** ****** ** **** *** ** *** **** ** **

**** * *** **** ***

**** * *** ***

**** ** *** * *** ** ** ***** **** *

******* *

**** ** ** **** 

**** **** ******

آره میذارمش عزیزم..
پارتی هم باشه میذارم.. فقط اگه وسطش توقف شد پست رو میپاکم.. 
پس مداوم آپ بشه.. 

اونم سعیمو میکنم برات میذارمش ببینی.. 
همینجا یه پست میذارم بیای ببینی.. 
یکم صبر کن تا بتونم 🙃

اوکی

پس منتظرم

چشم.. سریع تر انجامش میدم 😊

بزن قدش

عجب بچه ی کار کنی هستی

راستی او بیان خانواده چیزی نداری

*ببخشید از دهنم یه هویی پرید*

ممنون عزیزم نظر لطفته 😊🙃
عظیم السلطنه خاندان بیانی که میبینی منم 🙃
عمه خانم اعظم ☺️

واو

منم یه نقطه کوچیکی از این خانواده هستم.

اری دگر 🤣😊😁
میگم سیمولی عکس کوکی و جنی که پس زمینه اشون
رنگشون متفاوته یکم ناجور میشه.. چه کنم؟؟
بذار برات پست بذارم بیا بوبون

باوشه

الان خودم مینگاهم

من دخترک تارا هم

موشناسی ؟

تارا؟ فکنم آره بشناسمش
مگه تو سیمول خودمون نیستی هن؟

سیمول باید هزار تا باشه

اما آره خودمم

نخیر ما یدونه سیمول داریم هزار تا نه
وب آهنگ و توییتر

گذاشتمش
Sunday 23 Azar 99 , 09:12 💞Jeon jimin💞

سلام ببخشید میشع فیکشن های کوکمین بیشتر بزارید نمدونم چرا فیکشن های کوکمین انقد کمع :"(((

آره کمه - ___-

این چه حرفیه عزیزدلم

اونی خوشگل منی توووووووووووو^^

من منتظرم:)

 

یلدات مبارک عزیزمممممممممممممممم^^

ممنون =)
باشه دعا کن مشکلی پیش نیاد =)

یلدات مبارک ^^
Wednesday 10 Dey 99 , 15:20 💞Jeon jimin💞

حداقل از ویکوک کمترع

چی؟ 

سلامممم خوبید

اممم ببخشید اینجا فیک درخواستی قبول میکنید؟😁

سلام
دسترسی زیادی ندارم.. ولی خو اگه یافتم میذارم.. 

اها من میتونم درخواست بدم بعد اگه

شما دسترسی داشتی بزاری😅؟

حالا بگو ببینم چی هس؟

😅😅😅😅بخشید

 

امممم crazy rabbite

اون یکی اسمش بهتر از تو

 

بازم ساری 😅😅😅

اوکی میگردم عزیزم..
اشکالی نداره =) 

ممنونم 

مرسیی😅😅💜💜💜

خاهش..ولی کارم دراومد 😂😂
چون باید بگردم... و بنده گشادم و بدون دسترسی - ___-

😅😅چه کنم معتادم

به فیک معتادم😂😂😂

بد اینارو پیدا نکردم مجبور شدم بیام اینجا هیی

 

خب طبعیه گشادی عادی شده ای روزا😐

ولی دمت گرم مرسی

منم بودم.. ولی الان نه.. چون دیدم بعدا هم میشه خوند الکی وقتم هدر میره.

دقیقا😐👌
خاهش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام 

 

ببینید من به یه مشکل خیلی بزرگ برخوردم لطفا کمک کنید 

 

** **** ** ***** ******* ** **** *** *** 

***** * **** * ******* * ***** * ***** * **** 

 

**** * *

 

***** * ***** * ***** *** *** *** **** 

 

**** *** **** ***** **** **** **** ***

آره گلم میشه فقط باید خودت عکس اینا بدی که بسازیم 

ببخشید فیک یا وانشات هاتون رو با چه برنامه ای می نویسید یا ویرایش میدید

لطفا اگه برنامه ی خوب می شناسید معرفی کنید

سلام
برنامه خاصی نداریم عزیزم
طبق بقیه نوشته ها ماهم در WORD مینویسیم
بعدش تبدیل به PDF میکنیم

های لاولی 

قراره دوباره فعالیت وب شروع بشه ؟

چندتایی فیک دارم میتونم بفرستم :">

های
آره عزیزم
ممنون میشم ازت فدای تو ^*^

سلام چرا دیگه فعالیت نمیکنید من خیلی منتظر فیکم من تازه وب تون رو پیدا کردم و تقربیا همه رو خوندم لطفا دوباره شروع کنید با تشکر

سلام
به علت کمبود تایم یه مدت نشد فعالیت کنیم
از این به بلد ان شالله هرروز فیکشن جدید آپلود میشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************************

**** ** ******** **********
**** ****** * *****
**** ****** * ******** *** ******
****** * ***** ******** ****** 
*******
****** * ******
******* * *************

******** ** **** *******

رمز داره و ننوشتی عزیزم

سلام هههه

سلام هوووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم