Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Puppeteer

Season.3-Full part

Name : Puppeteer (S.1)

Couple : KookV - Yoonmin - HopeV - Vmin(Friendship)

Genre : Criminal - Romance - Smut - Fluff

Writer : @AriiEel

Channel : @KOokieFamilYY

 

Teaser S.1 :

Download

Fiction :

Download

Pass : PuppeteerAriiEel 

 

================================================

 

Teaser S.2 :

Download

Fiction :

Download

 

==================================================

 

Name : Puppeteer(S.3)

Couple : KookV - Yoonmin - HopeV - Vmin(Friendship)

Genre : Criminal - Romance - Smut - Fluff

Writer : @AriiEel

Channel : @Army_Area

 

Teaser S.3 :

Download

Fiction :

Download 

Pass : AriPuppeterkOokv

 

Note : Hope You Like It..smiley

باااابااااااااییییییییییییی

جانم عزیزم؟
Monday 12 Khordad 99 , 12:36 ☆●~●☆ Min Noora

چه خوشل شد ینجا^-^

میسی میسی
دست ویرایشگرش درد نکنه :)

بیا بلات اشم بجالم دیده :(

تو بذار من میام بعدا

من نمد تی بجالم اوووب

its ok
Monday 12 Khordad 99 , 12:55 ☆●~●☆ Min Noora

دصتشون درد نکنه^-^

tnx

آدا بده

آدا بداخلاقه 

ادا اخموعه

آدا بی حوشله 

ادا بی اشاب :)

اوبه ؟؟؟

بد نیستن کککک

بد :/

دوجت ندالم دیده :/

ببخشید حوصله ندارم بعدا میحرفیم

باسی :(

بابای :(

ببخشید

نوت ایستال نداله :(

ژود بیای باسی ؟

باشه

می گم این فصل دوم هم داره میشه اگه فرصت شد بزارید

من فصل اول رو خوندم اگه تونستید لطفا فصل ۲ هم بزارید

اره داره
کجا خوندی بگو پیداش کنم؟

اوه این فصل سش در حال اپ.....

واقعا؟؟؟
فصد دوش کجاس میدونی؟

اره میدونم 

ایدی کانالش @Army_Area

من تلگرام ندارم میتونی برام دانلودش کنی؟
البته اول از نویسنده و کانالش اجازه بگیر
بگو با اسم نویسنده و کانال منتشرش میکنیم

راستش فصل اول رو تو اینترنت که داشتم دنبال فیک می گشتم پیدا کردم واتفاقی به این برخورم وقتی خوندم عاشقش شدم دنبال فصل دوم گشتم اما پیدا نکردم 

 

اهان ببینم میتونم پیدا کنم

الان میفرستم اونی:)

میسی:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************************************

*** * * * *** ****

********************************************************

*** * ** ** **** * *****

فکر کنم اول تو کانال کوکی فمیلی میزاشته بعد از اونجا حذف کردن و تو این یکی کانال اپ میکنه ...

وااااااااااااااااااای مرسییییییییییییی
دمت گرم ممنونم
بقیه پارت سه ارو هم منتظرش باشم؟؟؟

می گم فیک رو پیدا کردی

یس یس
میذارم تو صف انتشار

اوخ جون پس لطفا زود بزار که دلم براش ضعف رفته

چشم چشم حتما

خشته ... باشی ؟؟؟

نباشی ؟؟

هردو

ای یه دنیا ازت ممنونم که فصل دوم رو گزاشتی دا رم از خوشحالی منفجر می شم خیلی خیلی ممنونم که به نضرات ما اهمیت می دی

خواهش میکنم عزیزم :))
بروبخون لذت ببر
راستی بعد خوندن بهم بگو ژانرش چیه که بجای علامت سوال بنویسمش
:))

ای من چقد خوشحالم ممنونم که فصل دوم فیک رو گزاشتی

خواهش میکنم عزیزم :)

اونی اگ میخوای فصل سش و بزاری مشکلی نیس میتونم بدم

شنبه ها اپ میکنه و کلا 20 پارت فعلا تا پارت 6 داده اونی اگ میخوای تیزر هاشم بدم خیلی قشنگ:)

اره دیگه میگم کامل همه اشو بذارم
اسم نویسنده و چنل روهم زدم میتونی ببینی
ممنون میشم بدی بذارم عزیزم :)))))
تیزرهم داره واقعا؟؟
میتونی بدی ینیییی؟؟؟
ممنون میشممممممممممممممم میسیییی

اونی ژانرش این جنایی و عاشقانه 

اره تیزرشم میتونم بدم وایشا :)

فصل سه هم اگ بخوای شنبه ها برات میفرستم اگ میخوای بزاری کامل بشه بعد هم بزاری مشکلی ندارم:) 

تونستی شنبه ها بفرست برام عزیزم ممنون :)
دمت گرم که کمکم میکنی عزیزم :))
اسمات هم هست یا نه؟

تا اونجا تا اونجای که متوجه شدم باید ژانراش این باشه

فلاف رمنس اسمات 

 

ممناااااااااااااااااااااااااانممممممم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************** 

تیزر فصل 1 :)

ممنونننننن :))))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تیزر فصل 2:)

***********************************************

میسی میسیییی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تیزر فصل 3 :)

***********************************************

واقعا ممنونمممممممممم

میگم فیک دیگه ای سراغ بداری که بذارمش؟؟
داری بده بوذارمش :))

باسی پش هم باسی هم نباسی :)

:)))

دای بلتسبا دوفتم :)

اوکی :)

شلام اونی ....:)

خواهش موکونم:)

اره دارم وایسا ...:)

سلام باشی:)

نظراتتو تایید نکردم چون خودم میخوام برشون دارم بعدا تایید میکنم
خیییییلی ممنونمممممم ازتتتت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **** ****** **** *** **** ********* ****** *** ****** ****

*************

**** *****

**************************************************

**** *****

**************************************************

 

ممناااااااااااانمممممم :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ****** **** ****** *** ******* ***** ***

** *** **

************************************************************

منمممممممممممم
ععععععررررررررررر
ینی اصلا سیل ریخت از چشمام هقققققق هققققققق
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************************

ممنونم :)

اونی فعلا اینارو دیدم خوبه فرستادم تو پیام های ذخیرم خیلی فیک سیو کردم اگ بازم چیزی دیدم میدم:)

بوششش*

وای وای وای دارم میرم از هوش
میسی جیگرررررررررررررر

ام سلوم می گم کی فصل ۳ رو می زارید

خوندی تموم شد؟؟
افنر افنر
بذار میذارم یکمی صبر بنما بقیه فیک ها منتشر شن میذارمش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** *** **** ** ********

*************

*********************************************************/

ممنونمممممممم
میگم پارت های بعدی این فیکشن رو کی میدی؟؟؟؟؟
منتظرن اخی :(

اهم همش رو خوندم دیشب ۶۰۰ صفحه خوندم امروزم بقیش رو تموم کردم 

خیلی فیک خوبیه بی صبرانه منتضرش هسم

باوشه عزیزم :))
افرین پشتکار :)

ای اجی کی می زاری دق کردم فصل ۳رو زود بزار

خاهم گذاشت فرزندم
گرصبرکنی زگوره حلوا سازی :))

سلام دوست گرامی چرا من را زجر میدهی اخه نمیشد فصل اولشم بی رمز می بود 

خو حالا که رمز روشه بی زحمت رمزش رو بده

 

سلام فرند گرامی
برای من رمزی بود
باشد اینم رمز
PuppeteerAriiEel

ای زود بزار فصله ۳ رو وگرنه خودکشی می کنم

اوکی عزیزم
میذارم عه زبونتو گازبگیر :|

خسته نباشی باباییم ^^

ممنون عزیزم :)

بابایی تنبلیونم جدیدا خیلی کار میکنی ...

خسته نشی ..

کککک ممنون دخترم

خواهش باباییم :)

عزیزم :)

ای اجی فقد تیزر رو گزاشتی کی خوده فیک رو می زاری

میذارم :)

ای ابجی جون زود بزار فصل ۳رو زوق مرگ شدم 

لطفابود بزارید من دیگه نمی تونم منتضر باشم رگمو می زنما

ای بابا عزیزم باید تایم هامو تنظیم کنم بیام بذارم دیگه
ببخشید بابت تاخیر امروزمیذارم

ممنون که میزاریش ببخشید که هی می گم زود بزار

کنچانا عزیزم :)))

ماشاج موای ؟؟؟

( ولجن ددید خشته نباسی )/😂

کککک ممنون عزیزم

خاعس تک باباییم (:)

(((:

من اینو تو چنل تلگرام می خونم ، فصل سومش درحال آپه .

خیلییییییی خوبه عاشقشم 😍😍😍

اهم اهم :))
من نخوندمش
هپی انده یا سد اند؟
سداند باشه کلا نمیخونم !!

چقد عالی بود کیف کلدم

خداروشکر

اوممم در حال اپه نمیدونم.ولی فک نکنم سد اند باشه.

 

 

پس میخونمش

پارت جدید رو کی می زارید

حالم خوب نیستهفته ی بعد شاید
ببخشید

ببخشید انقد تحته فشار می زارمت باشه امید وارم که خوب شی 

اشکال نداره درکت میکنم :)
ممنونم

شلام شلام اونی جونم●~●

خوفی؟

اونی جونم پروکسیم فعلا بالا نمیاد وقتی بالا اومد و رفتم تو تل پارت بعدیو بلافاصله برات میفلشتم:)

باژم ببشید اونی جونم☹

چند تا فیک هم پیدا کردم اونا هم باهاش میفرستم 😭💜🌹

واییییییی سلام چخبر؟
باشه منتظرم عزیزم

اونی ی چیزی یکی از دوستام بهم گفته بود انگار اپ نکرده من خودم چون پروکسیم وصل نمیشه نتونستم چک کنم 

اما اونی حتما تا پنج شنبه هر جور شده برات میفرستم🌹💜(اگ نویسنده چیزی اپ کرده باش☹)

اها باشه عزیزم
پس میگم نویسنده اپ نکرده هنوز
ممنوووووووون یه دنیا

سلام اونی من دیشب پروکسیم وصل شد دیدم اپ نشده به نویسنده پیام دادم گفتم چر اپ نشده گفت این هفته اپ نکرده اما هفته دیگ دوتا پارت اپ میکنه پارت 7 و 8 :)

وای ممنونم عزیزممممم
خیلی خیلی خیلی ممنونم عزیزمممم

منم تا اون موقه دارم فیک هایی که فرستادیو منتشر میکنم یکی یکی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** :

**********************************************************************

******

*********************************************************************/

ممنون بابتش :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******

**************************************************************************

******

***************************************************************************

ممنون عزیزم بابتشون ❤️💕👌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** 

*********************************************

*** ***

********************************************

 

و همچنین بابت این عزیزم ممنونم 💕
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************************************

 

***********************************************************

 

******************************************************

 

************************************

ممنون بابتشون :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****   ************

 

 

***********************************************

thanx
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***   ******

 

***********************************************/

 

*** ************

 

***************************************************************

 

 

*** ***** 

 

*****************************************/

ممنووووووون بابت ایناهم :))

دیدم اونی:)

عکس ها هم تا پس فردا همشو میفرستم:)

اوکی پس
اونجا پست مخصوص توعه دیه
اونجا هر حرفی چیزی داشتی بوگو:)

خس نباش :)

میسی :)

عالی

ممنون :)

اون یه سوال

کاپل وی جانکوک هست؟؟؟

آخه وی هوپ هم نوشتین

اگه آخرش وی به جانکوک می رسه بگو بخونم

آخه حوصله افسردگی تو زمان امتحانا ندارم

اگر هم که کاپل اصلی وی جانکوک نیست بگو که بعد امتحانا T_Tبخونم

کاپلی که اول از همه نوشته میشه اصلیه عزیزم :)

اوه

پس خوبه

آخه من یه فیک خوندم همین جوری بود ولی جانکوک فقط به خاطر انتقام اومد با وی بعدشم ولش کرد

نمد والا
بخون نتیجه ارو بوگو
Friday 13 Tir 99 , 14:24 ♡Kim tae hyun

خشته نباسی بابایی :(

مرسی عزیزم :)

ابجی جونم لطفا زود پارت بعدی رو بزار 

لطفا لطفاخیلی زود بزارش انقد دیر به دیر میزاری که ادم هرچی خونده  یادش میره

باشه عزیزم
ولی باید نویسنده بذاره که بذارم عزیزم :)

اها من فک کردم همشو داری واس اون

راستش من تو واتپد دنبالش گشتم فصل دو نبودش لازم ممنون ابجی

خاهش عزیزم :)
اره باید اپ کنه..درحال آپه فصل سومش :)

سلام ببخشید الان ما پسورد رو باید چجوری از شما بگیریم؟؟؟؟

 

چون اولین باره دارم از سایتتون فیک دانلود میکنم نمیدونممممم

همینجوری کامنت میدی میگیری
بعد دیدنش بهم کامنت میدی پاکش کنم :)

مرسیییی میتونی بپاکی

خاهش :)

سلاااام من خیلی دوسش داشتم مرسی ک گذاشتین

فصل یکشو خییییلی خوشم اومد ولی فصل دو خیلی داشت کشش میداد یکم 

کلا عاشق آهنگاش شدم پرفکت بودن 

از اونجا ک فصل دو پایانش خوب بود دیگه سه رو نخوندم 

حالا تا بعد ... فول پارت ک شد شاید خوندم چون طاقت نمیارم واسه پارتی ادم جر میخوره ببینه چی میشه

خلاااصه ک مرسییییییی 

من نخوندم ولی تعریفشو شنیدم
باشه پس صبر کن کامل بشه بخون
نویسنده اش معلوم نیس چه وقت هایی آپ میکنه

من پسوورد رو میخوام لطفا پسوورد رو بده دیگه

:)

خیلی مرسیییییییی

خواهش :)

دیدمش مرسی

ممنون :)
Friday 24 Mordad 99 , 13:27 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

شدام باباییم :)))

شدام دخملم :)

تو واتپد تا پارت 14اومده خیلی عالیه

آره عزیزم میدونم
واسه اینکه اروم اروم جلو بریم با تایم متفاوت میذارم
وگرنه پارت هاشو دارم :)
Saturday 25 Mordad 99 , 11:54 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

اوبی بابایی ؟ 

خوبم دخمل بابایی :)
توچطوری؟
Saturday 25 Mordad 99 , 12:52 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

منم بهتلم :)

تیتا موتونی ؟

دلش اوندی ؟

استرس داره میکشتم :(
تست میزنم :/
Saturday 25 Mordad 99 , 15:21 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

احتمالا امسال کنکور برگزار نمیشه ^^

بشین راحت بخواب😂

میشه :/
سه شنبه قراره کارتمو بگیرم T~T
عرررررررخودااااااااا
Saturday 25 Mordad 99 , 15:58 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

الهییی موفق باشی بابایییم :)))

خوش بگذره😂✋🏻

بیشتر تلاشتو بزار رو این که مامان و باباتو راضی کنی :)

ممنون :)
اونا با آکس فورد هم راضی نمیشن -_-
Saturday 25 Mordad 99 , 16:23 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

نه از اون لحاظ نه😂

از این لحاظ که راضیشون کنی اون چیزی که میخوای بری ...

اونو باید دقیقه نود بگم که کارازکار گذشته و من ایشالااااااااا
قبول شدم و دیگه کاریش نمیشه کرد
وگرنه عمرا بذارن :/
Saturday 25 Mordad 99 , 16:27 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

اها اینم فکر خوبیه😍

ایییش چقد بدم میاد از ین اخلاقشون :/

یس یس XD
منم :||
Saturday 25 Mordad 99 , 16:29 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

خیلی مزخرفه :/

یکی نیس بگه مگه تو میخوای درس بخونی ؟

تو میخوای کار کنی یا امتحان بدی که شماها بگین چی بخونیم و چیکا کنیم :/

اخ اخ اخ دقیقا -_-
اینارو بهشون گفتم
میگن ما خرجتو میدیم پس باید به حرفمون گوش کنی ://
Saturday 25 Mordad 99 , 18:10 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

بگین میخواستین اون موقع که استغفرالله 😂🤦‍♀️

دهن منو وا میکنن😂

XDXD
دیگه اینارو اگه بگم باید برا خودم تو کوچه جاخواب بیابم XD
Saturday 25 Mordad 99 , 18:15 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

اشکال نداره من تو پیدا کردن کارتن کمکت میکنم😌😂🤦‍♀️

ممنون پس حتما مزاحمت میشم XD
Saturday 25 Mordad 99 , 18:19 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

باش فقط از صب ساعت ۱۷ به بعد تا ۱۷ ده دقه بیشتر مزاحم نشی 😌😂

وختام پره😂🤦‍♀️

باشه حتما XDXD
Saturday 25 Mordad 99 , 18:21 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

تازه اون موقع عم باید بین مریضا ردت کنم وگرنه که کلا پره😂🤦‍♀️

شاخصه ی بارز مریضات چیه؟
ببینم اصلا لازمه بیام یا نه XD
Saturday 25 Mordad 99 , 18:30 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

من همه نوع مریضیو قبول میکنم😌

دکتر عمومی؟ XD
Saturday 25 Mordad 99 , 18:36 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

نه😂

کلاسمو نیار پایین بی ادب من فرست کرفسم -_-😂😌

معلومه که دکتر خصوصی عم -_-

 

کرفس؟ XD
(میدونم منظورتو فقط کوچه علی چپم الانXD )

خصوصی؟ همون عمومی خصوصی نما؟ XD
Saturday 25 Mordad 99 , 18:44 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

بیا بیرون بی ادب مال منه اونجاا

اشتباه گفتی ... خصوصی خصوصی نما😌

نه دیه من ادرسشو دادم باباتما XD
کلا فکنم تظاهری -_-
Saturday 25 Mordad 99 , 19:15 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

بابام باشییی تو برو کوچه علی راست دومی سمت چپ ولی تو کوچه من نرو😑😂

 

نخیرمممممم کاملااااا هم راس راسکیه -_-

یدونه کوچه علی چپ داریم دیه
کلی هم سکنه داره توش
ماهم یکیشون XD

تظاهر راستکی XD
Saturday 25 Mordad 99 , 19:33 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

نخیرم من کلشونو خریدم -_-

 

خیلیم واقعی و راستکیه -_-

تطاهرم نیس 

پس بعدا نگو پولدار نیستی XDXD

حالا باشه سعی میکنم باور کنم XD
Saturday 25 Mordad 99 , 19:40 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

تو کامنتای امیرو خوندی نه ؟😂😂😬

 

بد :( تودوم بابایی ته بتسو دبول نداله -_-

خوب باهاش که رو برچسب میحرفم برا شمارم میبینم XD
میگم بهش حتما اینو XD

قبول دارم عزیزبابایی^^
Saturday 25 Mordad 99 , 19:45 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

😂😂

اون میدونه من نو مانیم😂

XDXD
مانی مانی مانی
یاد بلاد سوییت افتادم XD
Saturday 25 Mordad 99 , 19:49 °•𝔏𝔬𝔫𝔢𝔩𝔶 𝔅𝔞𝔟𝔶 𝔊𝔦𝔯𝔩 •°

منم عررر😂

یادش بخیر XD

رمز فصل اول رو لطف میکنید?

:)

بوس رو مماخت :-)

ممنون XD

سلامممممم

میگم رمز این فیک چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه بدیش؟

سلام :)

میشه بگی ژانرش چیه؟

اسمات(+18)
عاشقانه
جنایی
فلاف

مرسی اونی پاکش کن ⁦^_^⁩

خواهش میکنم ممنون ^^

سلام رمز فصل اول چی هستش🙂🙂🙂

سلام🙃

سلام دیدم پاکش کن ممنونم😘😘😘

سلام
خواهش میکنم ممنون🙃

سلام ... فول پارت ۳ شم آپ شد ... تو 

@army_area

سلام عزیزم
من تلگرام ندارم ببخشید
بازم اگه تونستی برام میتونی بفرستی اش؟!
ممنونت میشم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************

 

ا*** **** ****************

خیلی خیلی ممناننن بیب
Sunday 6 Mehr 99 , 20:31 김모비나 :)

خواهش :)

☺️🌹

سلام من عاشق این فیکم ...  ممنونم که گذاشتینش ...فقط قسمت بعدیش کی اپ میشه ؟؟ 

سلام 
فول شده
امروز میذارمش

وای مرسی بلاخره اومددددددد:) ببخشید اما پسورد می خواد:/ میشه پسوردش و بگین؟:(

☺️

اونی رمز فصل سومش چیه؟

شما خصوصی بده گلم وب داری که

سلام ببخشید میشه پسورد و بهم بگین من واقعا منتظرش بودم:((( این فیک عالیهههه

سلام
نوشتم

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم گلم ☺️

سلام خیلی ممنون که فصل سومشو گذاشتین من واقعا منتظرش بودم 

رمز فصل سومو میشه بهم بدین

نوشتم عزیزم
خواهش میکنم 🙂

سلام بببخشید می تونید رمز فصل سوم بهم بدین؟؟؟؟؟؟؟

نوشتم عزیزم زیر لینک دانلودش دقت کنی 😊

وای اونی این فیک فوق العادس

خیلی منتظر فصل سه بودم😘

آره خیلی ☺️
خوب حالا برو بخون ☺️👌
Wednesday 9 Mehr 99 , 21:00 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;

تموم شد؟

یعس تمومه
فول پارتشو گذاشتم 😊👌
Wednesday 9 Mehr 99 , 22:09 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;

عه ینی دیگه ادامه نداره؟

قسمت آخر فصل سه ارو نخوندم
ببینم ادامه دارد نوشته یانه
Wednesday 9 Mehr 99 , 22:11 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;

تنکص

یور ولکام 😊

سلام

میشه رمز فصل یک و بدین⁦ಠᴥಠ⁩

نوشتم عزیزم
زیر لینک دانلودش دقت کنی 😉

سلام ببخشید کسی میدونه اسم اهنگ تیزر فصل سه چیه ؟ 

نه عزیزم متاسفانه نتونستم پیداش کنم 

لیندایی

فصل سومشو نمیتونم دان کنم

خطا میزنه

میشه یه کاری برام کنی😭

 

 

 

سلام گلم
چک کردم لینک درسته و خودمم الان دانلود کردم

برا من همچنان بالا نمیاد:/

میشه اینجا دوباره برام اپلودش کنی؟با لینک جدید

میخام بخونمش لوفتن😭💔

 

=) 

مرسی💜😆

فلن که بالا اومد

ببینم موقه خوندن بازی درنیاره:/

 

درنمیاره نترس برو بخون 😅

دست درد نکنه لیندایی

ببخشید اذیتت کردم

اشکال نداره گلم ^^

اونی شی

میشه میکس هارو یه نگاه کنین

من با وی پی ان هم می رم ص برام بالا نمیاد☹️☹️☹️

با وی پی ان نرو عزیزم
ساده برو درضم از صفحه تبلیغات هم رد شو بعد
Sunday 5 Ordibehesht 00 , 13:29 ....................

از اینا بازم بذار

اگه بود حتما

مال من فصل 2 باز نمیشه باید چیکار کنم 

میتونی لینک شو بفرستی چند ماه دنبال فصل 2 میگشتم امروز پیداش کردم لطفا میتونی فصل 2 با لینک بفرستی ممنون میشم

تلگرام داری؟

یکی از بهترین فیک هایی ک تاحالا خوندم♡♡♡♡

دقیقا 

سلام این ادامه داره؟ 

سلام 
تا الان که 3 فصل بوده و دیگه نداریم فصل دیگه ای
همه اشون هم قرار داده شده

وای وو دو هوان

عا من درست نفهمیدم چطوری باید پی دی افزود پیدا کنم اصن نیستیا من خنگم:/

روی کلمه Download کلیلک کن برو صفحه دانلود
طبق معمول تبلیغ اینا هست‌چون اینجا ایرانه
ردشون کن دانلودش میاد

اونی من رمزش رو از کجا پیدا کنم ؟

رمز هر سه تا فصل جلوی عنوان passنوشته شدن عزیزم

من پی‌دی اف کاملشو دارم ولی هرچی پسووردو میزنم نمیاره میگ اشتباهه چه کنمممممم😭😭😭 مگ پسووردش AriPuppeteerKOokv نیس؟ ایگوووو دارم دیوونع میشمممممم😭

دستی خودت وارد کن رمز رو
به حروف کوچیک و بزرگش هم دقت کن

یاااااا اونیییی فصل دو رو هرکاری میکنم نمیتونم دانلودش کنممممم اوتوکهه😭

لینک رو چک کردم مشکلی نداشت
فیلم دانلود رو ببین شاید اشکالت حل شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم