Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Crystal Snow

 

Name : Crystal Snow

Couple : Vkook - Sope

Genre : Romance - Adventure - Tragedy - Smut

Writer : Hope Girl

Channel : @vkookland

 

Download

Pass : taekookforever

Note : Hope you enjoy it 😇

تا صفحه 80 خوندم خیلی محشرهههههه

واقعا قلم خوبی داره نویسنده❤

آقا فقط کوک و ته به هم میرسن دیگه؟ سد اند نشه من قلبم بگیره امتحانات به فنا برن😂

خوشحالم خوشت اومده =)
نخوندم من آخرشو نمیدونم - ___-

سلام میشه فیکشن کوکوی زیاد بزاریدعاشق شخصیت باتم تهیونگم 

لطفا اگه تونستید بزارید

 

 

سلام..
چشم اگه یافتم میذارم.. چون اکثرا ویکوکه - ___-

میشههه ی فیکک کوکوی بزارینن ک کوتاه باشه?لفطا...

 

کلیک
این یدونه جیکوکه.. وانشات.. 
کوکمین هم بگرد ببین هست

اونی شی سلام من رو یادت میاد؟ 

 

 

اونی یه چیزی من چند تا از فیک هایی که داشتم رو بهت دادم میشه این رو توی کانالم بزارم؟

من بازم فیک دارم و به جاش اونا رو بهت میدم

لطفااااااااااااا 😭😭😭

باشه بذار عزیزم.. فقط با ذکر منبع بذار ممنون =) 

ممنون اونی شی😻😻😻😻😻

خواهش موشه گلم =) 

رمزشو بی زحمت بدین☹

taekookforever

سلام میشه رمزش رو بگید؟

taekookforever

چطور فیک رو دانلود کنم؟😐 زدم رو دریافت فقط عکسه دان شد😐💔 تروخدا یکی بگه😐💔

دریافت اومده چون نتت ضعیفه عزیزم اونم فقط برای عکس
اون پایین نوشته Download
اونو بزنی دانلود میشه :)

دانلود میکنم نمیارههه

لینک سالمه
اگر فایلت باز نمیشه باید رمزشو بزنی که زیر لینک دانلود نوشته شده

آقا یه سوال چجوری باید بخونیم؟؟؟؟ بابا چرا برا من هیچی نیست؟

از لینک دانلود دانلودش کن رمزشو بزن تو گوشی ات بخون

سلامممممممممم

من اخه رمز اینو میزنم برام نمیاره میشه دوباره رمز رو برام بدی؟

سلام
رمزش زیر لینک دانلودش هست
همونو بزن بدون حروف بزرگ و کوچک و فاصله

این‌فیک‌محشر‌بود..

نمیدونم‌چجوری‌با‌کلمات‌توصیفش‌کنم:)

گذشته‌شون.. قلم‌جادویی‌نویسنده‌

زندگی‌قبلیشون..

کلا‌خیلییییی‌محشر‌بود:))))

ممنون از نظرت خوشحابک خوشت اومده..
جدا از شوخی خیلی محشره قلم نویسنده اش..
با قلب و روح آدم بازی میکنه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم