Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


What's The Problem

Name : What's The Problem?!

Couple : Vkook

Genre : Romance - Slice Of Life - Fluff - Smut - Comedy

Writer : @Sklate

Channel : @VKOOKPLANET

 

Download

Pass : Vkooktrn

Note : Support our website ❤️

خشته نباسی باباییی من :)

میسی عزیزدلم :)

اوبی باباییه دوملی ؟؟

بهترم :)
Sunday 18 Khordad 99 , 15:38 kim Jung Hyun💫♡

اونی رمز میخاد ک!

یس دیه
مگه ندیدی نوشتم :)

رمزرو بده اونی

:))

دیدم اونی ممنون

خوهش :)

سلام 

برا رمز فیکای اینجا باید کامنت گذاشت؟

اره عزیزم..برا هرکدوم که رمز داره البته :)
چون درخاست نویسنده اشه :)
بعدشم باید بگی که پاکش کنم بقیه نبینن

سلام رمز رو بده

سلام :)

دیدم بپاک

اوکی عزیزم :)

دیدمش ممنون😇

اوکی :)

سلام اونى میشه رمز رو بدى ؟

سلام عزیزم :)

مرسى اونى دیدمش

اوکی عزیزم

مرسى اونى دیدمش

اوکی جیگر

می شه به منم رمز بدی^^

:)

می شه به منم رمز بدی^^

می شه به منم رمز بدی^^

می شه به منم رمز بدی^^

اوه سلام دیدم

نمی دونم چرا اینقدر تکرار ش=-O

کنچانا :)

سلام اونی میشه رمزو بدی

:))

Tnxxx didam 

ok

دم نویسندش گرم

خیلی باحال بود^^

فایتینننننننگ

اهم اهم
من نخوندم ولی چون ویکوکه پس حتما عاله ^^

رمز لطفا؟ :((

:))

دیدمش مرسی♡

خاهش میکنم :)

پاکش کن♡

باشه عزیزم :)

سلام میشه رمز رو بدین


:)

پاک کن گلم ♡

:))
Monday 23 Tir 99 , 23:08 ☘AʀMɪTA☘

سلاممممـ..
میشع رمز و بدی؟ــ؟

 

:)
Tuesday 24 Tir 99 , 15:43 ☘AʀMɪTA☘

مرسی اونی..^^♡

همع رو دیدم..
میتونی بپاکی..

خاهش عزیزم :)
ممنون :)

هایی رمزشو میخوام:((

سلام:)

دیدم بپاک تنک♡

:))

سلام من تازه یکی از فیکای ویکوکت رو خوندم که تو اون سایتت رو هم معدفی کردی

همین وارد سایتت شدم انگار وارد بهشت شدم

می خواستم بپرسم رمز فیک چیه؟

ممنون از سایت خوبت.

خواهش میکنم عزیزم
نظرلطفته
اینم رمز
Vkooktrn
دیدی بگو بپاکمش بی زحمت ممنون :)

میشه رمز رو بگین؟!🙃💛

زیر لینک دانلودش عزیزم

slm ramzesh nemiyare

سلام
دوباره بزن
تایپ کن
حروف بزرگ کوچک رو هم دقت کن

سلام میشه رمز رو بهم بدین لطفا

 

سلام
رمز هس

سلام میشه رمز رو بدی ؟

سلام
رمز کدوم؟
تو پست اون فیکشن کامنت بده
اکثرا رمز هارو نوشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم