Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Ur Eyes season 1

Full Season 1 

Name : Ur Eyes

Couple : Vkook - Yoonmin - Namjin

Genre : School Life - Smut - Drama - Little Comedy

Writer : Kim Jung Hyun

 

 

Full Season 1 :

Download 

Rar filr

Download 

PDF file

 

Note : Support The Writer By Your Comments Plz heart

سلام اونى این فیک خیلى خوله لطفا ادامه بدید راستى روزاى آپ مشخصى داره 

سلام عزیزم :)
خوب والا راستیتش نویسنده اش تنبل تشریف دارن
و روز آپ مشخص نکردن
باهاش میحرفم ببینم چی به چیه :)
ممنون بابت حمایت

من تنبلم؟://///////////

اره :/
خو همون مترادف باتربیت گشاد بودنه 0-0

نویسنده عزیز لطفا پارتارو زود زود آپ کن چون تجربه هاى من نشون داده هى چى زود تر آپ کنى لیسنر طرفدار پیدا میکنى و در ضمن براى نظرات باید صبور باسى تا زیاد بشن د بدون من عاشقان و قلمت خیلى عالیه و تا آخرش خودمو حمایته میکنم و شده رأسه خودمو همس برات نظر 

میذارم فقط لطفا تو روزاى آپو مشخص کن

باشه عزیزم
امیدوارم نویسنده خبرشو بهم بده زودتر :)
میدونی که امتحانات دارن و اینا :)

اونى چرا نظر من رو تأیید نکردى

عزیزم ببخشید
فرصت نمیکنم عجله ای میام میرم فقط :)
Tuesday 3 Tir 99 , 20:12 ♡ Kim Jung Hyun

اهم اهم

نویسنده کون گشاد صحبت میکنه😂😂

کوکی عزیز بنده مشخص کردم سه شنبه ها هست

و اینکه من خیلی گشادم برا همین میان

سعی میکنم دوروز در هفته کنم^^

نویسنده محترم زر میزنه
بشنوین لفطا 0-0
بیشتر سعی کن افرین

امروز که سه شنبست چرا پارت جدید نیومد

فکنم نتش تموم شد
وگرنه داشت میفرستاد برام :)
Thursday 5 Tir 99 , 22:36 ♡ Kim Jung Hyun

اونی من اون همه جون میدم ادیت بزنم بعد میای تو همین پست ادامشو میزاری:/؟

خو حاجی ی پست جدید بزار ک ادیتم توش باشع😑🖤

خو پست هام کم میشن
اگه میخای میتونم ادیت قبلیو بپاکم کلا و هر قسمتو بذارم
اینجوری خوبه؟
Thursday 5 Tir 99 , 23:45 ♡ Kim Jung Hyun

اوکیه

باوشه پس
شنبه درستش میکنم

اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم اهم 

بعله ؟ 0-0

😂😂😂

زد به سرم دوباره 😂😂

دیدم XD

من هرچی گفتم مگه باید تایید کنی ؟؟🤔

اره دیه XD

نخیرمممممممممممممممممممممممممممممممممم

تو باید بگی اصلنم اینجوری نیس :)

XDXD
باوشه :)

آفرین XD

خب من الان زده به سرم

=-=

مرض کک

درد XD

زهر مار XD

بیشوشوووووو XD

هی اون مالهه منههههه

منم موگم خووووو *^*

نخیرممممممممممممممم

خودم اختراعیدمشششششششش

باوشه برا خودت XD

آفرین :)

موش :)

موش :)

XD

^*^
Thursday 12 Tir 99 , 12:20 ♡ Kim Jung Hyun

اونی عکسش چرا اینطوریه؟

چطوریه؟
Thursday 12 Tir 99 , 12:26 ♡ Kim Jung Hyun

کش اومده😂

من کاری نبکردم
هرجوری بود گذاشتم XD
Thursday 12 Tir 99 , 12:43 ♡ Kim Jung Hyun

ایتس اوکی:)

تنکس

قربانت جیگور ^^
Friday 27 Tir 99 , 19:23 کریمه کریمی

😍😍😍😍

:))))

عالییه لطفا پارتا رو زود بزارید

ممنون
نویسنده باید تایپ کنه بعد :)
Monday 6 Mordad 99 , 20:43 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

انیوووووووووووووووووووووو لیندا شه^^

انیووووووو چینگویاااااا ^^
خوب بیدی؟
Monday 6 Mordad 99 , 20:46 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

دلم برات تنگیده بود عیح :(

نمیای حتی سر بزنی بهم

منم فک کردم این وب خودت نیس

مونده بودم چ کنم😂

درگیرم درگیییییییییییر XDXD
باور میکنی اصلا ناهار دیروزم یادم نی ://
اسمت شی بود همرزمم؟XD
اینجام برا منه XD

Monday 6 Mordad 99 , 20:51 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

فایتر :(

اونو که مودونم عجیجم
اسم اصلی اتو 0-0
Monday 6 Mordad 99 , 20:58 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😭

واقعا یادت نیستا

سکرته :/

یادمه عه ://
اوکی ://
Monday 6 Mordad 99 , 21:02 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

ریدی :/

بیابشور :/
خوب یادمه دیه من خودم اومدم سراغت حرفیدیم دیع !
Saturday 11 Mordad 99 , 11:24 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

~(♡-♡~)..

(^-^)

سلام!همگی ارمیا لطفا توجه کنن ام وی بوی ویت لاو نیاز ب استریم داره تا زودتر یه میلیاردی شه!

همگی لطفا همکاری کنین و گشادبازی رو بزارین کنار

ما بیشتر از اینا ب بنگتن بدهکاریم بخاطر حال خوبمون بخاطر امیدی ک بی تی اس بهمون دادن !بهمون یاد دادن خودمونو دوس داشته باشیم!!

ارمی بودن  فقط ب این نیست ک اسمشونو بلد باشی و پز موفقیتشون رو بدی !

ارمی بودن ینی همینطور ک بی تی اس همیشه همایتمون کرده پشتش باشیم!

فایتینگ ارمی! لطفا پشت گوش نندازید چون ام وی دیگه هم هست ک این حدود بازدید داره!بیاید ب همه نشون بدیم  تفاوت فندوم ارمی رو با بقیه فندوما

ما ها متحدیم

توجه پلیز :)
Tuesday 8 Mehr 99 , 13:31 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

واااای اینجا اصن یادم نبود

خسته نباشی 😐🔪
Tuesday 8 Mehr 99 , 13:34 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

گااااد .. ساری 

میگم اسسمو وردار لیندا شه

فصل دوم رم ع وبه کیوت وردار ع قسمت دو خودم میام بت میدم

اوکی برداشتم
چرا بردارم اسمتو؟! 
Tuesday 8 Mehr 99 , 13:47 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

همینجوری

خو من با اسم نویسنده میذارم بیب
چیزی نمیشه که بمونه بهتر

اقا من وقتی میزنم دانلود یه صفحه میاد یه برا این فیکه نیست چطور باید دانلود کنمممم؟ یکی جواب بدههههههههههههه

فکرکنم میرا صفحه تبلیغات 
باید دکمه برگشت رو بزنی برگردی تا بره صفحه اوردن لینک دانلود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم