Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


My Killer

 

Name : My Killer

Couple : Vkook - Yoonmin

Genre : Smut - Horror - Rough - Criminal - Psychology - Little Comedy 

Writer : Eden​​​​​​

Tel : @ItsThebigone

آیدی تلگرام نویسنده گل این فیکشن محشر 👌

اگر کارش داشتید میتونید باهاش صحبت کنید 😇

Channel : @VkookLand

 

Download 

Pass : blackisnotsad

Note : Enjoy It 👌

این فصل دو هم داره؟

نمد.. احتمالا.. که کلی گشتم چیزی نیافتم
Tuesday 29 Mehr 99 , 10:46 내 눈물이 무뎌져도 :]

کوکی شیی ...... ن نداله فوله ^^ 

کوکی
فصل دوم. نداره

آها ممنون

یه چیزی تو آدرس فن فیک جم رو تو واتپد داری؟

نه ندارم.. گشتم تو واتپدم نیافتم.. بازم میگردم 

مرسییییییییییییییییییی من همه جا رو گشتم نبود اما اینجا پیداش کردم 😍بازم مرسیییییییییییییییییییییییییی😘❤💋

خواهش میکنم عزیزم 🙃🤗

پسورد چیه 

زیر لینک دانلودشو دقت کنی نوشته شده گلم 🌸

ورژن چانبک نداره؟؟😭

نمد.. فکرنکنم.. 

سلام

فیک تهکوک کمدی بم معرفی میکنید؟؟؟؟

سلام
من فیک. کمدی نخوندم تا حالا

های همگی 

من نویسنده این فیکم :| 

مچتونو گرفتم لعنتیا :| ولی اوکیه.

خوشحالم شدم ک فیکم لایق دونسته شده ک تو سایتتون گذاشته شه

خواستم ایدی تلگرامم رو بذارم اینجا سوالی داشتین بیاین بپرسین

@ItsThebigone

وای ساری عزیزم =(
ولی خو منبع و اسم نویسنده ارو زدم دیگه =(
ولی فیکت محشرهههههههه عبضی 👌👌👌👌
عالیه عزیزم ممنون حتما میذارمش ببینن =)))

#نویسنده Eden
Friday 26 Dey 99 , 21:11 phati ◕‿◕

این همون مای کیلر معروفه عایا؟0_0

بله احتمالا 0_0

میگم سلام

 

فیک عروسک گردانو ندارید ؟؟

سلام داریم‌.. هرسه فصلش رو هم قراردادی.. 

این فیکشن جزو فیکشناییه که وافعا لیاقت چاپ شدن رو داره...معلومه نویسندش چقدر براش وقت گذاشته تحقیق کرده تلاش کرده و من واقعا ازت تشکر میکنم بابت نوشتن همچین اثر هنری.

موفق باشی عزیزم

راستی من این فیکشن رو با I NEED U  میخوندمش و واقعا هم لذت بردم 

عالیه انصافا
حرفتو قبول دارم 

سلام میشه پسورد رو برام تو پاسخ پیامم بنویسین؟ نتونستم پیدا کنم

blackisnotsad

اون قسمت که زده pass جلوش رمز نوشته شده

پسوردش نیس کجاس؟

blackisnotsad

میشه لینک مستقیم  چنل  واتساپ رو بزارید 

چنل واتساپ ندارم !

بهترین و باحال ترین فیکی که تا به حال خوندم

سگ در سگ مطمئنم منم 0-0

سلام این سایت فعالیت نداره دیگه؟

نداشت کم کم شروع میشه ایشالا

سلام میخواستم بدونم این فیک هپی انده عایا

سلام
ننوشته
ولی اندکی کمدی داره 0-0

میشه لطفا جواب بدییی؟

چجوری میتونم دانلودش کنم🥺🥺🥺🥺

اخر پشت نوشته Download
اونو بزن
میره یه صفحه ای که طبق معمول سایت ها تبلیغ میاره..اونارو برگرد عقب..
صبر کن ثانیه ها تموم بشن بعد دانلود بزن..
رمز فایل هم زیر همون Download نوشتم..
تمام :)

سلام ، خیلی خوب بود فقط فصل دومش رو هم میشه بگذارین ، ممنون

سلام ممنون
نمیدونم داره یا نه

رمز رو از کجا میتونم پیدا کنم؟

 

سلام 
زیر لینک دانلود نوشته شده

سلام من پسپوردو میزنم ولی باز نمیکنه 

سلام
بازم امتحان کن
حروف کوچک و بزرگ رو رعایت کن
درضم اکثر گوشی ها با کپی پیست کردن باز نمیکنن باید تایپ کنی

سلام من پسپوردو میزنم ولی باز نمیکنه 

چه جوری می تونم اینا رو دانلود کنم

سلام
روی کلمه ی Dowload بزن
میره صفحه دانلود
باید صبر کنی
یه کدی میده که باید بزنی دوباره صبر کنی و بری صفحه دانلود اصلی

ینی نمیشه یه فصل دویی هم باشه 

دوس دارم بازم میخوام تو رو خداااااا بزاررر😭😭😭😭😭😭😭

و باید بگم جزو بهترین فیکای بود ک خوندم بعد دزیره واقعا فیکی بود ک عاشقش شدمممم❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥺🥺🥺

نه فول هست فقط یک

ممنون میشم با ژانر روانشناسی فیک ویکوک بیشتر بزاری

اگه بود چشم

فیک های دیگه این نویسنده رو هم میشه بزارید؟

چشم

سلام خسته نباشید

 

ببخشید تو این فیک تهیونگ بالاخره عاشق جونگ کوک میشه یانه

 

الان ص 170 هستم و منتظرم عاشقش شه 😂 یکم عجولمممم... میشه بگید میشه یا نه؟ اگه میشه حدودا از ص چند؟ 

سلام
فکنم شد

سلامم.. خسته نباشی 

 

ی سوال... اخرش تهیونگم عاشق کوک شد؟ نفهمیدم... میشه بگید

 

و اینکه عالللییی بود مرسی

سلام ممنون
فکرکنم آره عاشق شد

خواهش میکنم فدات

چقدر دلم برا اینجا تنگ شده TT 

فیک ایی که میزارین همشون خیلی خوبن 

دیه نمیزارین؟ 

چرا میذاریم
سرم خلوت شه فعالیت بیشتر میشه

عالی بود

عالی تر از عالی

چجوری باید دان کنیم ؟

 

روش دانلود تو صفحه اول سایت هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم