Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Sleep Jungkook - Oneshot

 

Name : Sleep Jungkook

Couple : Vkook

Genre : Daily Life - Romance - Sweet - Soft

Writer : Zahra "?" (namasha)

 

Download

 

Note : Hope You Like.. smiley

خسته نباشی :)

میسی عزیزم:)

خیلی وقت بود منتضر بودم فیک جدید بزارید 

کانسامیدا

خاهش عزیزم :)
ببخشید بابت دیرکرد :)

قربانت 

فدامدا :)

اشکال نداره عزیزم درکت می کتم

گوماویو :)

اشم ددید بدات دوساستم :)

ادا پلتدالی :)

نادندی عم دود دالم ابته :)

ودی همو پلتدالی فدا اوبه ...

کککک شدم پرتقالی؟؟
خوبه عزیزم :)

اشکال نداره عزیزم درکت می کنم

مرسی قربونت برم :)

چرا اسمات نی اونی؟:(

من ننوشتم :/
و اینکه نویسنده اش اولین کارش بود :)

هوم :)

دوش دادی ؟

اره :)

پش شدام باباییه پلتدالیم :)

سلام :)

اوبی باباییم‌؟

اره :)

اوبه ته اوبی باباییم :)

تاشتی بهتدم بودی :)

بهتر نمیشم تا یکی همه زخمامو ترمیم بده..

بابایی بیا بلیم پیس دوتول اوبت تونه دیده اوف نسی :)

میریم حالا :)

باسی :)

زود بلیمااا

:)

این لبخندت ینی به این زودیا نمیلیم ؟

فک کنم :/
الان دارن داستان رو تایپ میکنم عزیزم:)

:(

باسی موفق باسی :)

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم