Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Sinner

 

Name : Sinner

Couple : Yizhan

Genre : ?

By : amy western

 

Download

Note : So Best..Read It heart

اگه میشه بیشتر ماله ویکوک یا کوکوی رو بزارید

چشم حتما ^^

امیییی وسترننن نوشتههههههههه پس معرکه استتتتتت

ارهههه خیلی خوبه 
اهم اهم ونداعم :)))
نسخه ویکوکشو یافتم میدمت 
ولی ییژانش به نظرم واقعیه تره با این چهره یخی که از لان جان دیدیم...

یه عکس از لان ژان دیدم ..T_T

لحنتی خیلییییییییییییییی خوجمل بوددددددددددددددددددد عرررررررررررر

یس یس 
اممم منظورت ییبو عه ؟
با لباسای لان ژان هووم؟؟
تو خودت وی یینگ رو میدوستی یا لان گه رو ؟
هااا راستی چیز ... بیا وب من یه دو تا کلیپ گذاشتم ازشون خیلی جذابن بیشورا

وی ویینگ رو دوج دارم*-*

خیلی اخلاقش عالیهههههههههههههههههه

دندونامونم شبیه همه:|

حخخخخخ
ای جان توعم دندون خرگوشی ای؟

اوهوم:)

تو چی خرگوشی ای؟

وای نانازی ~
ن بابا خخخ
اون کلیپایی که گذاشتمو دیدی؟
تو وب خودم ^-^
.
.
.
.
.
.
 الان دیدیشون خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم