Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


ارزشـشـو دارهـ

واقعا ارزششو داره که طرفدار کیپاپ باشیم

تو کدوم یکی از کنسرت های ایرانی چنین امکانات و

اهمیت هارو دیدین؟

واقعا بادیدن این ویدیو شوکه شدم

و البته شرمنده که تو همچین کشور...زندگی میکنم

.

.

اسم این دختر ریتاست و در یوتویوب فعالیت دارد .
ریتا چندین و چند بار به کنسرت های بی تی اس رفته
و عضو فن کلاب بی تی اس هم هست .
او در سئول کره زندگی میکنه و تجربیات خودش رو
از کنسرت بسیار بسیار خفن بی تی اس در این ویدئو میگه .
توضیحات و فیلم هایی که در این ویدئو هست
واقعا دل ما آرمی هارو میلرزونه و با جزئیات کامل توضیح میده .
امید وارم شما هم مثل من از این ویدئو خوشتون اومده باشه
نظر خودتون رو این پایین کامنت کنید و لایک هم فراموشتون نشه

.

.

Video Link

heart

جرررررررررررررر منم دیدم این کلیپروووو

خوش بحالش ناموسنننن

 

هممم
خرشانسسسس
Monday 12 Khordad 99 , 13:23 尺ム乙ノ乇 💖🎶

خیلی خوش شانسه واقعا

مهم ترین چیز عشق بین آرمیاس به نظرم

که برا هم خوراکی و فوتوکارت میپیچین

ایران نذری رو از دست هم میگیرن عین وحشیا

 

دقیقا
اصلا شرمنده شدم از ملتی که داریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم