Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Hidden Dream

Name : Hidden Dream

Couple : Vkook - Yoonmin - Namjin

Genre : Drama - Smut - Romance

Writer : Shamim Mosavi

 

Download

 

Note : Best Fiction That I Read wink

من اینو قبلا خوندم خیلی خوبه

اره منم
خیلی محشره
درخاستی بود گذاشتم :)

فرست

من اینو قبلا خوندم

خیلی قشنگه

حتما بخونید^^^^

منم منم
محشره^^

وااااااااااای خیلی ممنونم ازتون

مرسییییییییییییییییییی

خاهش میکنم عزیزم :)

ببخشید این فیکشن کجا آپ شده؟ 

همینجا
لینک دانلودش هست بزن دانلودش کن
Tuesday 23 Shahrivar 00 , 12:27 𝑭𝒕𝒎❤ 𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 ❤𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓

سلام سلام اول یه تشکر بلند بالا باید بخاطر زحمتاتون داشته باشم مرسی مرسی مرسی...و اینکه اکثر فیکارو خوندم و درجه یک بودند بازم مرسی...این فیکو نمیدونم چرا لینکش خرابه...دان نمیشه...

 

سلام سلام و تشکر فراوان بابت مرسیات فراوانتان 0-0
فدای شوما خودت درجه یکی 0-0
لینک بررسی شد صحیح و سالم بود فرزندم 0-0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم