Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


City Of Dead

Name : City Of Dead

Couple : Vkook

Genre : Supernatural - Scary - Romance - Smut

Writer : ?

Channel : @VkookPlanet

 

Download

Pass : Cityxxofdead

Note : Hope You Enjoy angel

شتتتت چشمای تهیونگ😨

فول پارته؟

اونی رمز میدهی ؟😦

اره 0-0
فوله :)
خصوص بده گلم

از rizy متنفرم😬😬😬

چرا ؟XD

هربار میخوام دانلود کنم

اعصاب منو میذاره تو فرغون میبره چالش میکنه بعد درست حسابی کار میکنه

 

اونارو باید برگردی
خودبخود تبلیغ میاره

رمزشو یه لحظه اینجا بزار خواهشا

:))

پاکش کن گلم

ممنونم :)

اونی رمز روبده

:)

وای ممنون که کوکوی گذاشتی

یکم تو واقعیت زندگی کنیم;-):-)

میشه رمزشم بدی؟؟؟

 

:))

اونی رمز لطفا

:))

دیدم

بپاکش

باشه :)

اونیییT_T

بادم خوابید

من فکر کردم کاپلش کوکوی هستT_TT_T

 

XDXD
مگه نمیدیدی نوشتم ویکوک؟؟

یکم مهربونتر اونی

ازبس منتظر کوکوی هستم

اشتباه دیدم

آخه سریع ازش رد شدم

مهربونم عزیزم
فقط عجله ای نوشتم ببخشید :)

خواهش عزیزم:-*

فدایت :)

رمزو چجوری باید بگیریم؟؟!

:))

مرسی عزیزم دیدم پاکش کن ♡

خاهش :)

میشه رمز رو بدین

:)

پاک کن:)

:)
Monday 23 Tir 99 , 23:14 ☘AʀMɪTA☘

سیلامـ..
رمز لدفن..

:)

های رمز موخوام•~•

های :)

دیدم تنکص بپاک*-*

:))
ممنون

سلام من تازه میخوام بخونمش رمز میشه بدی؟🥺

سلام عزیزم :)
دیدی بگو بپاکم :)
Cityxxofdead

رمز و میدی؟!:)

بیا گلم
دیدی بگو بپاکمش
Cityxxofdead 

سلام ... میشه رمزشی بدی لطقا...   و اینکه یه سوال  این الان ویکوکه یا کوکوی؟:)

سلام
زیر لینک دانلودش عزیزم
ویکوک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم