Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


Dance With Me

Name : Dance With Me

Couple : Vkook

Genre : H End - Sad - Romance - Smut - Dram

Writer : Amy Vestern

Channel : @vkookland

 

Download

 

Note : Tell Me The Genre Plz wink

سد انده؟؟؟؟؟

اگ هپی انده بوخونم

فکنم سد انده نمیدونم
ژانر ننوشته بود :/

عمو کوکی میگف هپی انده

واهای برم بخونم

باوشه پس
خوندی ژانرشم بوگو بهم حتما بنویسمش :)

ژانراش 

رومنس اسمات درام هست

مرسی عزیزم :)

یکم غمیگن هس اما هپی انده

ممنون بابتش ^^

این فیک فصل دو نداره؟

منکه ندیدم گلم
پیدا کردی بگو بهم بگردم پیداش کنم منم..

عاا راستش خیلی ممنون خیلی دوست داشتنی و عاشقته غمگین انگیز بود

خیلی سرش گریه کردم

اگه میشه فصل دومشم بزار

فصل دو نداره

لعنتی این خیلی خوبههههههه با این که هنوز۴۰۰صفحه خوندم ولی عاشقش شدم😍💜🤩

هقققق به شدتتتت T^T

من این فیکو خوندم و به شدت باحالههههههه

واقعا خیلی باحاله

خعیلی

بابا چرا نمیشه دانلودش کرد یکی اینو برا من بفرسته تل😭

دانلود میشه
فقط طبق معمول سایت ها به صفحه تبلیغ منتقل میشید که باید خارج بشید و دریافت لینک رو بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم