Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


My Lust Boss

Name : My Lust Boss

Couple : KookV - HopeMin

Genre : Romance - Smut - Criminal - Slave master

Writer : @Park_Jimin1995

Channel : @BTSFANFIC_Mk

 

Download

 

Note : Hope You Like cheeky

وأی اونی خوب شد این فیکو گذاشتی خیلی دنبالش بودم یعنی قبلا خونده بودمش ها 

ولی می خواستم بازم بخونم واقعا دستت درد نکنه

خواهش میکنم عزیزم :)
Sunday 12 Mordad 99 , 16:46 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

بابایی ...

:)
Friday 17 Mordad 99 , 05:23 😈Satans Girl😈

صلم کیوتی...💜

خاسدم بگم فیک هات مث خدت عالین همینطوری ادامه بده لاولی😍💭📖🎆

چشم ممنون لاولی :)

هانی فصل دو داره نمیذاری؟

نیافتم عزیزم
به تلگرام هم دسترسی ندارم
اگه میدونی و دیدی کجاست بگو بیابمش بذارمش

واو

هوپمین

با اینکه یونمین شیپرم ولی هوپمین برام عشقه

کاپل کیوتی. میشن هوپمین.. منم خیلی خوشم میاد 😊

ممنننن این خیلی خوبههه . شنیدم فصل دومم داره میشه اگه تونستی بزاریش؟ :]

سلام..
گشتم پیدا نکردم.. 

سلام ایول کوکوی🤗❤

میگم نوشته ۲ فصل هست فصل ۱و۲ باهم هست میشه 

اگه نیست فصل ۲ رو هم قرار بدین

چبلللل❤😢

سلام گلم
پیداش نکردم فصل دورو.. 
ینی زیاد دسترسی به تلگرام ندارم.. 

راه دیگه نیست بدون دانلود کردنش بخونم نمی دونم چرا نمی تونم دانلود کنم دارم عرررر می زنم که نخوندم 

نه عزیزم انلاین نیست که

ای من نمی تونم بخونم چی کار کنم چطوری وارد شم؟؟؟؟؟ کمک کنین

سلام
روی کلمه ی Dowload بزن
میره صفحه دانلود
باید صبر کنی
یه کدی میده که باید بزنی دوباره صبر کنی و بری صفحه دانلود اصلی
دانلود که شد بزن تو گوشی ات و بخونش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم