Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


He Turned Me Three-Sixty

 

Name : He Turned Me Three-Sixty 

Couple : Vkook - yoonseok

Genre : School Life - Smut - Romance 

Translated By : elän 

​​​​​​

Download 

 

Note : Hope You Like It and support the Website ❤️

Saturday 10 Aban 99 , 12:18 |: 김모비 ♡‌

یه سوال تمام فیک هایی که اپ میکنی فول پارته؟؟

آره همه اشون..
اونایی هم که پارتیه زیر عکسشون مینویسم کدوم پارت آپدیت شده.. 

به نظر فیک خوبی میاد

راستی هالووین مبارک 🎃

عاااالیه 👌👌
مبارک مبارک 😀👏🎊

هایییییی

سلوممم^0^

 

میانه..0-0

 

کله خاروندن...

 

من فیکی به اسم عروسک گردانو پیدا نمی تونم بوکونم0-0...میشه کمک کنین مستر^^؟

منظورت اینه؟
Sunday 11 Aban 99 , 00:28 Amelia Wilda Palik

اخرشم درک نکردم...360 درجه که میشه خودش....یعنی تغییر نکرد D:

راس میگی 🤣🤣👌
Monday 12 Aban 99 , 11:38 Chaklet ...mochi

*^*

آآآآآآآآرییییییییییی

ممنونم

^0^

 

 

تای می آپ رو هم داری0-0؟؟؟

اینجا فیک کده هست؟؟

خواهش میکنم..

نمد دارم یانه.. باید ببینم.. اگرم نبود میذارم.. 
آره هست.. از هرگروه میذارم
Monday 12 Aban 99 , 15:23 Chaklet ...mochi

^^

ممنونم رفیق

خواهش میکنم رفیق 😊

اااییییننننن لنتی خیلی خوبهههه

؛-؛عااا یسوال...فیکشن دزد قلب من...اینجا آپ کردید؟تو ی سایته خونده بودمش..دیگه پیداش نکردم

نه عزیزم اینجا آپ نشده
شایدم توی لیست انتشار باشه نمد.. 

خدایااااا خیلی خوب بود هق هق 

خیلی 😭😭

سلام ببخشید من یه فیک دان کردم میخواستم از شما بپرسم ببینم جایی دیدینش که رمزشو بهم بدین اسمش a man called T

سلام..
نه رمزشو ندارم گلم
گشتم هم نبود =) 
Tuesday 2 Dey 99 , 15:56 Raha ☆~내 사랑은 영원합니다~☆

چرا لینکش مشکل داره درستش کنید توروخدا😭😭

چک کردم عزیزم.. لینکش سالمه مشکلی نداره..
تبلیغات رو اگه با گوشی هستی برگرد تا صفحه تبلیغات بره.. 

سلام میخواستم بدونم هپی انده عایا

احتمالا
رمانتیکه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم