Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


My Vampire

New Part Added(21)

 

Girl×Boy

Jungkook + Artemis

Genre: Romance - Emotion - Little Scary - Fun

By: Kim Linda

.

Teaser

Download

.

Part 1 :

Download

Part 2 :

Download

Part 3 :

Download

Part 4 :

Download

Part 5,6,7 :

Download

Part 8 :

Download

Part 9 :

Download

Part 10 :

Download

Part 11 :

Download

Part 12 :

Download

Part 13 :

Download

Part 14 :

Download

Part 15 :

Download

Part 16 :

Download

Part 17 :

Download

Part 18 :

Download

Part 19 :

Download

Part 20 :

Download 

Part 21 :

Download

 

Note : If You Like This Fiction, Write Down Your Ideas And Support The Writer..heart

بهی خودتی؟

نوچ منم لیندا نیکا شی^^
امری هست درخدمتم^^

لیندا تویی؟://

هیچی فکر کردم بهنوشه ککک

راستی اونی چرا اینقدر کم پیدایی://////////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من نمیبینمت اصلا:/

اره منم عزیزم^^
اونم میاد پست میذاره^^
راستی فیکی چیزی نمینویسی بذاریمش اینجا؟
من هستم تو منو گم کردی
اینجام بیشتر linstar.blog.ir

^^

اهان

چرا دارم مینویسم دختر پسری از یونگیه میخوایی بزاریش؟

درحال اپه...تا الان سه پارتشو اپیدیم

http://lovely-bts.blog.ir/1399/01/26/%C2%A4%E2%96%AAI-see-you-Again%E2%96%AA%C2%A4

این لینکشه که داخل سایتم قرارش دادم

 

 

راستی:/

این کد امنیتی رو بردار رو موخع...واسه ارسال نظر

اره چرا نخوام^^
حتما قرارش میدم
اگه خواستی بقیه اشو همینجا می آپیم
ادرس این سایتم تبلیغ میکنیم^^

باشه باشه یادم برفت الان برمیدارمش^^

باشه...هر وقت که انتشارش کردم تو میتونی اینجا اپش کنی کینچانا^^

 

یکم بعد تر پست میزارم بیان دنبالت کنن...الان واقعا کار ریخته سرم

 

 

😂 😂 😂

میسی میسی^^

اونم میسی^^
خسته نباشی^^

منتظر پارت 9م هااا :)

رو چشم عزیزم حتما^^
Sunday 11 Khordad 99 , 17:30 مهدی عسکرپور

تمومه فقط میمونه رنگ و عکس بالای وبتون

توی یه پست بهم بگین که کدوم رنگ و عکس رو میخواین و پست رو رو حالت عدم نمایش بزارین 

عالیه ممنون داداش
رو برچسب زرد مرکز مدیریت نوشته بودم که
ندیدین وقتی وارد پنل شدین؟

اونیییییییییییی

امروز همشو میخونم

فک کنم کلی جا موندم

ما میتوانیم فایتینگ

بعله بعله 0-0
فایتینگ :)
Friday 27 Tir 99 , 18:51 BTS+Jeon Sara

از پارت یک تا پارت هجده رو همین الان خوندم

راستی این فیک رو شما یا یکی دیگه نوشته؟

ممنون :)
خودم نوشتم :)
Friday 27 Tir 99 , 20:00 BTS+Jeon Sara

خیلی فیک خوبیه من خیلی ازش خوشم میاد

مرسی خسته نباشید

ممنون بایت نظر امیدوارانه ات :)
ممنون
Friday 9 Aban 99 , 14:31 Jungkook. BTS

خیلی جالبه خوشم اومد به کارت ادامه بده👍👍

واقعا؟؟
ممنون عزیزم ☺️

راستی من پارت چهارم فیک رونوشتما

خسته نباشی گلم 😊
آپدیت شد 😉

یه سوال دیگه فعالیت نمیکنید؟؟وب شما خیلی عالیه

فعلا که دیگه ادمینش نیس..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم