Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


A Bead Of The Game

 

Name : A Bead Of The Game

Couple : KrisHo - HunHan

Genre : Romance - Daddy Kink - Smut - Psychology

Writer : SAMAR

ID : @Do_SAMAR

Poster : Xee

 

Download

 

Note : Hope You Like Guys..heart

Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 14:30 ☆●~●☆ black heart

مگع اکصوام میذاری لیندا اونی:/

اره
ازهر کاپلی :|
از هر گروهی :/
از اکسو هم نبداری چیزی بندازم تنگ وب؟
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 14:38 ☆●~●☆ black heart

با کامی نیصتم اونی😔

بی تی اص دارم ولی اجازع ندارم

ایجازه بیگیر خو :(
بوگو لیندا موگه :/
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 14:41 ☆●~●☆ black heart

بابا تل ندارم اجازع بگیرم😑

ای باواااااا
باشی باشی :/
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 14:45 ☆●~●☆ black heart

اوهوم اونی:)

یه نگاه به قالب بنداز ببین کجاش بنظرت ریدمانه
بگو بدرستم
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 14:48 ☆●~●☆ black heart

اگع نظره منو بخای میگم طوصیو مشکی باشه بهتره

ینی چجوری؟
کجاهاش مثلا؟
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 14:58 ☆●~●☆ black heart

بخش نظرات طوصه پررنگ

متنا طوصیه یه کوچولو کمرنگ تر

اینایی کع الان طوصی کمرنگه مشکی

اوکی
بذار یادداشت کنم انجامش میدم ^^
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 15:03 ☆●~●☆ black heart

حالا نمیدونم اگع دوص نداشتی بیخی

امتحانش که ضرر نداره ^^
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 15:16 ☆●~●☆ black heart

اوه

عوکی

میگم پست رو مشکی کنم متنش دیده نمیشه
میگی پشتشو مشکی کنم..خوبه؟
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 15:20 ☆●~●☆ black heart

متنو صفید کن

اونقدم مشکی نه حالا ولی

بذار بوبونم کدشو میتونم اضافه کنم^^
Tuesday 23 Ordibehesht 99 , 15:22 ☆●~●☆ black heart

اوک

^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم