Your Fictions Home

All Fan Fiction That You Want Share


jungkook_we_love_you#

حمایت ارتشمون رو نشون بدین بهشون :)

از ghatiipatii.blog.ir

😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😧

خجالت بکشید جمع کنید تورو خدا

یعنی چی ؟

اگه کسی از گروه کم شه دیگه اسم BTS رو میشه مثل سابق آورد؟ این گروه دیگه بنگتن نمیشه

اینکار به خرد شدن یه نفر و یه گروه ختم نمیشه یه خانواده غمگین میشن 

 

دقیقا عزیزم
کاملا باهات موافقم
بقول دوستم هیترا تو قرنطینه چیزی برای خوردن پیدا نکردن بجز گوه خوری :///

اگه توییتر یا یوتیوب یا تلگرام یا واتساپ یا اینستا
یا هرچی داری تو مجازی
هشتگ رو بزن و با یه پست مثل من
ممنون :)

من نمی دونم چرا اخه به بی تی اس گیر دادن این

عوضیا اول تهیونگ الانم کوکی می خوان دونه دونهد

سابقه شونو خراب کنن 

دقیقا
وای خدا دیه دارم روانی میشم از دستشون :((

الان واقعا مونده به کدوم از کارای هیترا رسیدگی کنه!

اون قضیه فن مید های وحشت ناک کیپاپ توی اینستا و تویتر یا شایعه ای که برای کوکی درست کردن 0__0

خدا لعنتشون کنه ایشالا :/

ایشالا
من سپردمشون دست خدا
و گاهی اگه بیش از حد باشه
فقط به بیگ هیت ایمیل میزنم :)

اونی جون گفته بودی اگه فیک خوب میشناسیم بهت بگیم isn't too late , choose your away, scent دو فصل داره , tie me up که اونم دو فصل داره و simphony که بازم دو فصل داره

اره گفته بودم عزیزم
البته گفته بودم هرکی داره اپلو کنه بهم لینکشوبده
بذارم تو وب
تو توضیحاتم نوشتم کجا آپ کنین
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ریدر های عزیزم:
هر فیکشنی که خوندید و به نظرتون
عالی اومد رو برام بفرستین تا منم
اینجا منتشرش کنم و بقیه هم
بخونن..برای فرستادن توی uupload.ir
آپلودش کنین و لینکش رو برام
کامنت کنید با اسم و ژانر و کاپل
رمز هم داشت اگه اونم بنویسید :)
===================
توجه ریدرهای گلم:
هرکسی تو بیان ثبتنام نکرده لطفا
نظر خصوصی نده چون من قادر به
پاسخگویی نیستم بهتون :)
نویسندگان
Designed By لیندای اعظم